2. května 2006

Pomluvy Rosse Hedvíčka

František Fuka, kterého si jinak za jeho programy pro Sinclair ZX Spectrum vážím, napsal pomluvy Rosse Hedvíčka. Cituji: "Stačí věnovat pár sekund fulltextovému vyhledávání a pak několik hodin pročítání diskusí, a je velmi jasně patrné, že přispivatelé české Wikipedie mají s Hedvíček nadpozemskou trpělivost a neuvěřitelně slušně se mu pokoušejí podvacáté vysvětlit, že on je tím, kdo je mimo, a že bude muset buď pochopit, jak Wikipedie funguje, nebo si jít dělat vlastní encyklopedii jinam."

Nevím, jak p. Fuka, ale já si trpělivost představuji jinak. Pokud bude mít zájem, vysvětlím mu osobně, co je to stalking a jak se ho Cynik vůči Rossovi dopouštěl. Nicméně pokud musí citovat pomluvy z nepravdivého článku na české části Wikipedie ("spammer, lhář, odsouzený zločinec a člen Svazarmu"), který nesmí editovat nikdo, kdo má jiný názor, tak mu není pomoci.

Ale protože Blogger má časté výpadky, založil jsem si na Lupě záložní blog.

4 komentáře:

  1. Dekuji. Co je to ta Fuka zac? Nikdy jsem o nem neslysel. Nejake over-blown ego?

    OdpovědětVymazat
  2. Franta Fuka? Hoch z dobré komunistcké/StB rodiny, nemusíte si dělat starost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré, ale trochu víc snahy o hanácký dialekt by to chtělo, takhle by prece "Bobina" nemluvila.

    Když jsem byl před časem v Kojetíně, zašel jsem do hospody a připadal jsem si jako v Maryše.

    OdpovědětVymazat
  4. "Bobina" z Kojetína sama sice nemá PC, ale mail. adresu si založila - »bobina@freemail.com.au« .

    Bláboly jsou důvěryhodné pouze pro nějaké pomatené jedince.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>