26. listopadu 2011

Rozhovor s Václavem Bělohradským

V obhajobě politiky se shoduje s Václavem Klausem. BTW, technická kvalita serveru České televise je velice mizerná. Při přehrávání se mi to nejméně 3x seklo.

6 komentářů:

  1. Souhlas ohledně skandální kvality serveru ČT: sledoval jsem se synkem Dějiny udatného národa českého, ale v poslední době to je takřka nemožné.

    Bělohradský mě velmi zklamal...

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem myslel, že je to jen problém mého nového připojení.

    Bělohradský mě velmi zklamal...
    Proč?

    OdpovědětVymazat
  3. Technicka: mizerna kvalita sluzby videa z ct archivu je zpusobena externi firmou ktera video pro CT dodava "na klic". Postihuje to vsechny aplikace ktere z archivu cerpaji (a jejich autory to pekne sere, ale sami s tim nemuzou nic delat, jejich partnerem je CT). Proc si CT nedokaze vynutit kvalitni sluzbu je otazka, odhaduji ze blbe udelana smlouva.

    OdpovědětVymazat
  4. GP: to je na dlouhé lokte. Asi nejvíc mě šokovala ta naivita. To už raději Hnízdila a jeho NEO 2011.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám pocit, že se na stará kolena stává Bělohradský čím dál víc aktivistou a méně filosofem. Tou svéráznou klasifikací filosofie to zazdil úplně. Má svoje světlé chvilky a občas z něj něco zajímavého vypadne, ale ta havlovská póza ředitele Zeměkoule mu nesedí.

    OdpovědětVymazat
  6. Proc si CT nedokaze vynutit kvalitni sluzbu je otazka, odhaduji ze blbe udelana smlouva.

    Odpověď je velmi jednoduchá. Web ČT je celkově velmi prodělečný a ČT nemá zájem do prodělečné sféry nijak moc investovat. Vzhledem k tomu, že se jedná o veřejnou televizi a ČT nemůže jen tak implementovat komerční web, můžeme být rádi alespoň za to málo.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>