30. ledna 2012

Kulíškův hnůj

Vždycky, když si myslím, že jsem chytřejší než Tomáš Pecina, tak na to ošklivě doplatím. Myslel jsem si, že Jan Kulíšek vulgo Leho je neškodná americká guma. Ale ukázalo se, že není. Je to pořád stejný nedouk a čmuchal, jaký byl vždycky, když vyhlásil válku Vladimíru Stworovi jen proto, že má názory, které mu nevoní.

Kulíšek je takový gigant ducha, že ani nepostřehl, že jsem se ke sporu Uhl v. Pecina meritorně vůbec nevyjadřoval. (Poté, co Google zprasil diskusse, což nedouk Leho obhajuje, je nutno kliknout 2x.) Rovněž ten ignorant netuší, že nelze zveřejňovat zveřejněné, protože už to veřejné je.

Zkrátka a dobře, Jan Kulíšek má od nynějška na Lucerně wikipedie utrum, stejně jako ho má u všech slušných lidí. Pokud by se snad pokusil sem postovat nějaký svůj slint, bude dříve nebo později bez milosti smazán, takže prosím na něj nereagujte.

15 komentářů:

  1. No jo, nakonec na to přijde každý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když já jsem pokaždé tak naivní… Věřil jsem, že Kulíšek není tak zlý.

    OdpovědětVymazat
  3. Kuliskova zumpa, reference na Zvedavce...
    Toto jako ma byt resolutni ukonceni a zaver argumentu, ktery zacal o zmenach na Google?
    Rozkosne ubohe...:-)

    Nechtela jsem se michat, ale kdyz uz me jmeno bylo zmineno...
    S nedostatky v software Google vidim ceskou kritiku asi jako kdyz nevolnici ve stredoveku reptali dole v podhradi na sveho pana, ze jim do darovane polevky nedal dost masa..
    Kdyz uz zadarmo, tak poradne, ze...:-)
    Nemyslim si, ze remcal je automaticky nevolnik, ale nevolnikem se stava, kdyz projevuje svou nevolnickou mentalitu ohledne daru..Tim se radi do posice poddaneho.
    Pochybuji, ze vidite rozdil.
    Jestlize je Google zpackany, stezujte si nahore, u vedeni Google...

    OdpovědětVymazat
  4. Danielo, aspoň jste si s tím idiotským chcípáčkem mohli ten článek přečíst. Nešlo ani tak o stížnost a Google, ale o popis toho, co se děje při procesu mohutnění firem. BTW, něco podobného popsal jeden americký ekonom. Že nemáte schopnost abstrakce, to je váš problém.

    OdpovědětVymazat
  5. Stary pane,
    abstrakce neni treba, je to technicky clanek.
    O mohutneni (to je krasna abstrakce)-firem je zminka jen na zacatku a zbytek celeho clanku "Zly Google" je jen a jen prskani a vypisovani nedostatku..

    To bych taky mohla mlzit a psat, ze mi neslo ani tak o Google, ale spise o srandovni odkaz na zvedavou pani Mindu, ktera by se vam urcite libila, na netu totiz postuje "sexy" fotky. Na Leha byla zhava, nahanela ho, samozrejme neuspesne.
    Zli jazykove tvrdi, ze je to prazska kurva, coz je jiste prachsprosta lez pravdolarkaru a sionistu..:-))
    Jen aby ta la la Lucerna nahore nakonec nebyla cervena...:-):-))))))

    OdpovědětVymazat
  6. Vzhledem k tomu, že už dříve jste napoprvé nepochopila Vodníkův výrok s idiotským chcípáčkem, nepřekvapuje, že jste místo "abstrakce nejsem schopna" napsala "abstrakce netřeba".

    Někteří lidé by opravdu číst neměli. Nejen chirurgové a gumy, ale ani markytánky.

    OdpovědětVymazat
  7. Leho kdysi dával odkaz na nějaký rozhovor v českém tisku (Reflex?) a pokud si vzpomínám, jmenuje se Kulísek, nikoli Kulíšek.

    Jinak Vaše důvody k Lehovu vyhazovu nejsou přesvědčivé. Mně jste hrozil zablokováním v okamžiku, kdy jsem poukázal na to, jak se Vaše extrémně konstruktivistické představy o skutečnosti a jejich kategorisování na základě nedostatečných vědomostí (chronická záměna podstatného s okrajovým) míjejí s realitou. V pravoslaví, stejně jako v otázce genderu.

    Já jsem žil v USA dva roky a přesto bych se neodvážil Lehovi opponovat co se týče US army nebo americké angličtiny (najmě vojenského slangu). Nejde o fetiš autopsie, ale o to, že on tyto věci zná ze života, nikoli z knih. (Mluvím o běžném životě v armádě, nikoli o slavných "úspěších" invase do Iráku nebo Afghánistánu, i když nevylučuji, že ani tam vědomě nelže).

    Kulíska osobně neznám a nemyslím si, že bychom byli kamarádi. Na jeho obranu mohu říct, že na rozdíl od toho svého zvěřince (Mikin, Ben Hur, Brodánek) nikdy nezveřejňoval moje (domnělé) občanské jméno ani mě sprostě nenapadal (nálepkování "nacista" nebo "kommunista" se ovšem nezbaví patrně nikdy), nicméně nebránil nikdy ostatním kreaturám na svém webu, když se toho dopouštěli

    OdpovědětVymazat
  8. Danielo, aspoň jste si s tím idiotským chcípáčkem mohli ten článek přečíst.
    Upozorňuji Vás, že to jste napsal Vy!

    OdpovědětVymazat
  9. Vodníku, musím říci, že mne pokaždé fascinuje Vaše neinformovanost. Dá se říci, že se stává pomaluje ale jistě příslovečnou.

    Zatímco Vaše kommentáře jsem toliko považoval za nepřínosné, Lehovo chování je sprosté.

    nikdy nezveřejňoval moje (domnělé) občanské jméno
    A to přesně se stalo. Stačí?

    OdpovědětVymazat
  10. Vaše kommentáře jsem toliko považoval za nepřínosné
    No jistě. Jako celou diskussi. Zejména, když poukazuje na Vaše mylné představy o realitě.

    A to přesně se stalo. Stačí?
    Stačí.

    OdpovědětVymazat
  11. Stary pane,
    "nepřekvapuje, že jste místo "abstrakce nejsem schopna" napsala "abstrakce netřeba"..
    Tak to jsem moc rada, ze vas to neprekvapuje..Pro ty pomalejsi: Kdyz neumim lyzovat, lyzi netreba..Capisto ?
    Take se nedam vmanipulovat do nejake debaty "menage a trois"...

    P.S.: Pokud vim, s udavanim obcanskeho jmena zacal pan Peters...
    Osobne mne formalni jmeno tolik nezajima, radeji si vymyslim humorne prezdivky...

    OdpovědětVymazat
  12. Danielo, neuvěřitelně bábolíte. Budete-li lhát i nadále, budete sem mít zakázán přístup úplně stejně jako Kulíšek.

    OdpovědětVymazat
  13. Nezabijej mrtvyho kone tvrdil pan Werich.
    Tak nezabijim, ale musite tem lidem dat "credit" pane Peters.

    Zbytek svych v podstate zbytecnych zivotu Kulisek a jeho Zumpani venuji nadavanim na neco co nenavidi, kde je nikdo nechce, kam lezou a ctou az je jim z toho nevolno.....
    A vubec si neuvedomuji a nepriznaji, ze to co delaji, vlastne stoji za hovno.......

    OdpovědětVymazat
  14. "Danielo, aspoň jste si s tím idiotským chcípáčkem mohli ten článek přečíst.
    Upozorňuji Vás, že to jste napsal Vy!"

    Vodníku, já vím, ale teď nevím, co tím myslíte. Samozřejmě, že jsem to napsal záměrně, s asociací k jedné starší události. A na rozdíl od těch dvou jsem od začátku tvrdil, že Vy jste nic takového nenapsal. Jenže leho to zatvrzele odmítal pochopit, čímž se u mě sám pasoval na tu věc.

    OdpovědětVymazat
  15. Já vím. To je spíš pro případ, kdyby Leho nebo Daniela jednoho dne tvrdili, že to máte ode mě - kdoví, jestli to není nějaký trestný čin, nějaké naznačování nebo napomáhání podporování směřování k potlačování atd. atd.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>