18. ledna 2006

Wikipedičtí pokrytci

"Podle mě je k přijetí žádosti nutné, aby V. Z. projevil zájem o otevření případu." Beren je zřejmě pilným čtenářem Catch-22. Mám projevit zájem, ačkoliv jsem zablokovaný. Mám projevit zájem, ačkoliv jsou veškeří mí maňásci illegálně okamžitě blokováni rovněž.

Inu, budu tedy s těmito pokrytci kommunikovat zde. Už se to osvědčilo ve vztahu Sprcha – Vrba. Zájem tedy mám. Co dál?

Chtěl bych jmenovitě poděkovat Lisovi, který pochopil, že drakonické tresty ve stylu KKK jsou Wikipedie nedůstojné. Sice nemám nic proti tomu, aby mne Liso vedle mne též hájil, ale připomínám, že nejsem žádný uprchlý vězeň, takže mám přirozené právo respektované v každé slušné společnosti hájit se sám. To cs: zřejmě není.

Updated.

14 komentářů:

  1. Je videt, ze mate zajem o dalsi pusobeni ve wikipedii. I vas slovnik je vstricny a korektni. Je videt, ze se snazite pristupovat k cele zalezitosti vecne a bez emoci.

    OdpovědětVymazat
  2. Který statečný anonym mne kárá? Proč nemá odvahu se podepsat aspoň pseudonymem, když ne pravým jménem?

    OdpovědětVymazat
  3. Kárá?? Vy se tak nechováte jak říká?

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, kárá. Nebo to měla být pochvala, zbabělý anonyme?

    OdpovědětVymazat
  5. Podporuju váš návrat, tak doufám, že mě nezklamete.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem nějak nepochopil.

    OdpovědětVymazat
  7. Zanatic: myslí tím, kdy a kde na Wikipedii si ho jako podpořil

    OdpovědětVymazat
  8. Na svojí stránce přece. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aha. Tak díky. Už jsem to také zjistil, byla to nenápadná editace. :-) Mám to chápat tak, že jste odvolal svůj podpis pod lynchem? Škrtl bych Vás ze seznamu lyncherů.

    OdpovědětVymazat
  10. To až podle výsledku arbitráže ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Na výsledku arbitráže mi nezáleží. Mohu si Vás vážit i bez toho.

    OdpovědětVymazat
  12. Nemám potřebu, aby si mě někdo vážil. Co se týče odvolávání podpisů, nemám to moc rád, co se stalo se stalo... (BTW: Nevykat!)

    OdpovědětVymazat
  13. Jak myslíte, nutit Vám to nemohu.

    Nebudu si na stará kolena zvykat někomu, koho neznám.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>