29. září 2007

Jak jsem Egga přecenil

Egg v letech 2005 a 2006 dokázal vyčmuchat skoro všechny mé maňásky. Měl jsem pocit, že má zvláštní talent a byl to jeden z důvodů, proč jsem s maňásky víceméně přestal.

Nyní se však ukázalo, že jsem Egga přecenil. Ve skutečnosti Egg z osobních důvodů, které nesouvisejí s wikipedií, vidí rudě pokaždé, když se na wiki objeví někdo chytřejší než Cynik (což není tak obtížné). Nebylo to tedy tedy, že by mne Egg doopravdy pokaždé odhalil, on jen podezříval každého nováčka ve známém základním nepsaném pravidle správců cs: Nedůvěřujte nováčkům a chicanujte je na každém kroku: "Návrh měsíčního bloku je naprosto nesmyslný, protože jde o zjevnou loutku uživatele Z, který má časově neomezený ban, viz /Opatření. Je tedy nutno jednat podle rozhodnutí arbitrážního výboru. Checkuser je v tomto případě zbytečný, na zjevné loutky se ani neprovádí. --egg 12:56, 27. 9. 2007 (UTC)".

Proto Vám Eggu vzkazuji: Jste neskutečně trapný, že problémy ze svého osobního života přenášíte na wiki.

0 – počet kommentářů:

Okomentovat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>