30. září 2007

Spravedlnost pro Medvídka Pú

Je to zvláštní pocit, když Vás někdo napodobuje. Chvilku máte hřejivý pocit slávy, chvilku obavy, že to, co impostor vyvede, budou lidé přičítat Vám. Výsledek je tedy smíšený.

Přibližně v době, kdy jsem nad českou částí původní wikipedie definitivně zlomil hůl a přestal opravovat tamní chyby, kterých je tam více než skutečných informací, se na wiki objevil Medvídek Pú. Napodoboval mne tak zručně (některé věty bych bez váhání považoval za své), že jsem měl až pocit, zda nejsem schizofrenik, který část dne nad sebou ztrácí kontrolu a pak si nepamatuje, co dělá.

Nicméně inteligentnější části wiki bylo jasné už tehdy, odkud vítr vane. Pouze pitomce typu Cynika oblbne každý trochu zručnější manipulátor.

Pak se Medvídek odmlčel a vrátil se teprve nedávno. Pokusil se nablblému Cynikovi vysvětlit, jak je to s německým názvem Českých Budějovic. Marně. Cynik proto vydal pokyn, aby byl Medvídek popraven.

Domnívám se, že to, že se někdo v historii a právu vyzná lépe než Cynik, že by nemělo být ani na wiki trestatelné. Proto žádám svobodu pro Medvídka. Líní správci, začněte konečně něco dělat.

P. S. Na en: jsem to opravil osobně. A protože Cynik umí anglicky jen slabikovat, zatím text nechal na pokoji.

2 komentáře:

  1. Na německé wikipedii Cinik dokázal, že je ochoten se učit. To je povzbudivé: nejhorší je blbec, který se tuto politováníhodnou skutečnost pokouší maskovat.

    OdpovědětVymazat
  2. No, já bych se tak nerozplýval nad každý drobným positivním krokem, který udělá.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>