3. ledna 2011

Renée Martel - Viens changer ma vie


Paroles.

12 komentářů:

  1. Zpěvačka pěkná, zpívá dobře a ladí, ale skladba taková nudná a nezajímavá. Možná je zajímavý text ...

    OdpovědětVymazat
  2. Text je přiléhavý melodii, nic zvláštního. Mám rád tyhle jednoduché melodie ze 60. let. Skvělé harmonie.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nerozumím ani slovo, ale je pro mě půvabné sledovat ten vpád dobových amerických rockových harmonií (The Mamas & the Papas, Jefferson Airplane) do evropského mainstreamového popu.

    OdpovědětVymazat
  4. California Dreaming je podle mne hymnou 60. let.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to jeden z horkých kandidátů. Napadá mne ještě All You Need Is Love.

    Předpokládám, že oba míníme "The 1960's", tedy víceméně jejich druhou polovinu, když si Beatles nechali narůst kníry, odhodili saka a Lennon začal nosit své charakteristické brýle.

    OdpovědětVymazat
  6. Posledním velkým hitem 60. let bylo Leaving on a Jet Plane. Písnička sice pochází už z roku 1966, ale hit se z ní stal až na konci roku 1969.

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, podle mne 60. léta začínají na konci roku 1962. She Loves You (1963) a Be My Baby (1963) jsou rovněž typická 60. léta.

    OdpovědětVymazat
  8. Ale takto široce pojatá 60. léta by bylo asi velmi těžké charakterisovat jednou "hymnou". Na to ta perioda byla moc pestrá. K té první půlce by vedle She Loves You patřilo rozhodně i I Want To Hold Your Hand, které prý způsobilo v americkém rockovém/popovém světě revoluci. Atmosféra této doby ale není srovnatelná s hippies, Woodstockem nebo varem na amerických universitních campusech..

    OdpovědětVymazat
  9. Nuda, nuda, šeď. Francouzi v té době zpívali daleko lepší věci.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>