22. června 2010

Informační blog ještě jednou

Andy lká nad tím, že vinou trolla JK ustala debata o korrupci. Znovu opakuji, že mým cílem je informovat o tom, o čem informovat chci (nejen o tom, co mne zaujalo, jak symptomaticky chybně vykládá JK), nikoliv o tom, o čem chtějí být informováni jiní. Dělám to zdarma, nikdo mne za to neplatí, takže chci psát jen o tom, o čem mne baví psát. Debata o korrupci to není; reagoval jsem čistě na málo pochopitelnou poznámku, že korrupci ve veřejných zakázkách podporuje to, že jsou v régimu obchodního práva. Nepodporuje.

6 komentářů:

  1. Andy lká nad tím, že vinou trolla JK ustala debata o korrupci.

    No, já bych řekl, že Andy lká na špatném hrobě. Debata, resp. debaty ustaly v momentě, kdy jste je na svém informačním blogu zrušil. Tento blog je nouzovým provisoriem pro ty z nás, kteří se s pouhými informacemi nespokojují, ale mají pocit, že je výměna názorů kolem zveřejněných informací obohacuje.

    Nemyslím, že je správné považovat tento blog za Jardův a Vodníkův. Je to robot, přejímající články z Vašeho informačního blogu a který - eventuálně - umožňuje jednotlivcům zvlášť extra publikovat. Zatím této možnosti využil správce JzP a pak já, protože se mi to jeví praktičtějším, než publikovat na informační LW, odkud to robot přetáhne sem, načež většina lidí nezaregistruje, kdo je vlastně autorem. Je to rovněž důsledek Vašeho rozhodnutí zrušit diskusse na LW.

    Naposled snad, že Danielu považuju za neinformovanou diskutérku, se kterou diskusse v některých ohledech postrádá smyslu, ale ne v pravém slova smyslu za trolla. JK pak za trolla nemohu považovat ani při nejlepší, resp. nejhorší vůli vůbec; to byste mohl stejně nazvat trollem v.p. Kreutzfelda. Nepřekvapí Vás jistě, že na radar a na Váš postoj k němu mám stejný názor jako JK. Rovněž si myslím, že jste Váš článek o Chýlovi, pokud je skutečně na prvním místě o superhrubé mzdě, měl nazvat jinak. Takhle je to - soudě podle názvu - opravdu na prvním místě článek o tom, jak to má někdo blbě.

    OdpovědětVymazat
  2. Petersi, váš informační blog jsem pochopil tak, že si přejete být kazatelem. Jen o kázání se nediskutuje, tedy alespoň při jeho aplikaci.

    Po štrapáci delší než krátké vám asi konečně došlo, že je lépe strpět diskusi pod vlastní kontrolou, než ji nechat probíhat jinde. Dá se říct, že je to zásluha Tomáše Peciny a jeho následovníků, kteří vám názorně předvedli, jak funguje internet. Neporučíte větru dešti a lidem už vůbec ne:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ne, pouze sbírám odvahu k mazání podobných "kommentářů" k ničemu, jaký jste právě předvedl. Tak příště to bude bez varování. Pamatujte si, že psát sem není právo, ale privilegium.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžete dát nějaký návod "jak má vypadat diskusní příspěvek na LW"? Nějak z toho nejsem moudrý...

    OdpovědětVymazat
  5. Takže jste obnovil možnost diskuse, ale diskutovat se nemá...nějak mi to připomíná ten vtip o Maďarech.

    OK, akceptuji, případné komentáře budu postovat na DS.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>