22. června 2010

Nový layout

S jistým zpožděním i v ČR došlo k obamovské změně. Ve volbách do Sněmovny si lid uvědomil svou moc a vyměnil většinu zdiskreditovaných politiků. Na kongressu ODS si straníci uvědomili svou moc a vyměnili zdiskreditované vedení.

Je tedy čas učinit nějaké změny i na LW. Začal jsem s layoutem, neboť ten starý byl široce kritisován. S novým to ale není jednoduché. Je sice graficky velice zdařilý, ale jeho transformace z WordPressu na Blogger je odfláknutá. Protože však oprava technických chyb vyžaduje pokročilou znalost CSS, kterou nemám, mějte prosím trpělivost s tím, že ne vše ještě funguje tak, jak má.

Updated.

6 komentářů:

  1. Grafická myšlenka je jistě zajímavá, ale prozatím zoufale nedotažená.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten nový vzhled mi přijde hnusný.

    OdpovědětVymazat
  3. mně se nový vzhled líbí a oceňuji, že Peters myslí i na slepé, neboť jsou písmena velká jako dům.
    Tyto a Cibulkovy stránky jsou jediné dvě na internetu, které přečtu i nyní bez brejlí.

    Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Vzhled mě osobně připadá...no řekněme zvláštní, nicméně nyní mi LW funguje vcelku korektně v PDA (Opera mini), čili to beru jako změnu k lepšímu.

    OdpovědětVymazat
  5. Bože můj, to je neskutečný, obludný, nečitelný děs.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>