26. listopadu 2007

Jeden z největších škůdců wikipedie odešel

Ano, mám na mysli Egga. Roznětkou se stal jeho spor s Nolanem o to, zda film, který ještě není v distribuci, si zaslouží encyklopedické heslo. Egg jako pravý fanatik (jímž byl celou dobou od roku 2004, kdy na wiki přišel, vizte jeho prvotní spory o Cimrmana a RKZ), tvrdil, že nikdy ne a neváhal k tomu zneužít šablonu Smazat.

Jako její autor (Kychot: "Docela se bojím, že takhle vzniká trapný precedens, který zřejmě tvůrce šablony Šablona:smazat nezamýšlel.") Vám vysvětlím její účel. Slouží pouze nesprávcům, aby mohli označit to, co uniklo pozornosti správců. Označit se mají pouze ty věci, o jejichž smazání není sebemenší spor.

Na druhou stranu je pravda, že VfD jsem úmyslně zatížil pro-inklusionistickým biasem. Není to dogma vytesané do kamene, ale podle mého názoru to funguje mnohem lépe než na en:, kde jsem se nedávno několika hlasování o smazání zúčastnil (na druhou stranu je otázkou, zda mohu srovnávat, protože na cs: jsem nehlasoval už několik let). Myslím, že excessy na cs:, které skončily ponecháním těch Cynikových "článků", které byly na en: oprávněně smazány, by se měly řešit jinak než VfD, např. arbitragí. O copyvio se také nehlasuje.

A k Nolanovu kommentáři Egga: "A já tě žádám, abys zvážil, jestli se ti svoji nervozitu nevyplatí ventilovat někde mimo Wikipedii. Mám dojem, že v podstatě pokaždé, když se tu objevíš jenom vyvoláš nějaký nebo máš tendenci se do někoho strefovat. Kdybych tady já vyváděl uměrně tvojí reakci při svých úpravách, jak ty vyvádíš kvůli opravě jíž si strávil celé 4 editace, dávno bys mě v době, kdys byl správce, zablokoval." není co dodat.

Updated.

0 – počet kommentářů:

Okomentovat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>