24. dubna 2008

Další Cynikova oběť

Dezidor nás upozornil na smutný případ wikipedisty Nadora, který byl z wikipedie téměř [doplněno] vyštván soustředěným úsilím fanatika Cynika a bohorovného Daniela Baránka a neméně bohorovného Ioanna Pragensis. Pěkně s tou wikipedií zacházíte, soudruzi:
Lidé jsou tu neobyčejně fanatičtí a negativní, zlí a ubližující, což začíná velice špatně dopadat například na mé zdraví. Atmosféra je velice demotivující a utiskující, až mučivá. Tento tlak je již nadále nesnesitelný. Děkuji tomu málo Wikipedistů, kteří se mnou dokázali jednat věcně a netahali do práce osobní spory, jako je například pan Králík. Loučím se s Vámi, už Vás nikdy nechci potkat. Díky za takovéto přijetí nováčka mezi sebe, které by nečekal ani největší zločinec. Nador 18:12, 18. 4. 2008 (UTC)

Quo usque tandem, Cyniku? "Tento způsob zneužívání procesu ŽoK nelze tolerovat. --ŠJů 15:56, 14. 4. 2008 (UTC)"

Updated.

12 komentářů:

  1. Dohledejte si pořádně detaily. Pan Nador z Wikipedie vyštván nebyl, i když by se vám to nejspíš líbilo. Prozatím na ni nadále přispívá. Dezinformace nesluší ani tomuto blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Tentokrát (zřejmě úplně poprvé) máte pravdu. Omlouvám se, za mystifikaci. Nenapadlo mne, že Nador bude mít cynické jednání, tj. něco jiného o sobě tvrdit a něco jiného dělat.

    OdpovědětVymazat
  3. "Tentokrát (zřejmě úplně poprvé) máte pravdu."

    Dovedl byste to aspoň jednou opravdu slušně bez té závorky, Petersi? Beru to jako další vysoce trapný útok z vaší strany, jsem přesvědčen, že bych i v archivu tohoto webu našel dřívější komunikaci, v níž jsem měl pravdu a vy jste to uznal.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevylučuji, že jste snad mohl mít pravdu i někdy před tím, ale bylo by natolik výjimečné, že si na to vůbec nevzpomínám.

    OdpovědětVymazat
  5. Tlachy. Na to se víc říct nedá.

    OdpovědětVymazat
  6. Ostatně - to, jak jste si vyhledal informace o tom, jak byl Nador "vyštván" z Wikipedie, by mělo pro čtenáře být i vodítkem k tomu, aby pochopili, do jaké míry je to vina těch "soudruhů" (sic!) anebo čí. Myslím, že důvěryhodnost tohoto vašeho příspěvku byla zpochybněna dostatečně.

    OdpovědětVymazat
  7. Tlachy tady zaneřáďujete tento prostor Vy: "jsem přesvědčen, že bych i v archivu tohoto webu našel dřívější komunikaci, v níž jsem měl pravdu a vy jste to uznal." Vaše přesvědčení je mi u prdele, neboť podobnými ničím nepodloženými pitomostmi bych cizí blogy dovedl zasvinit rovněž.

    to, jak jste si vyhledal informace o tom, jak byl Nador "vyštván" z Wikipedie
    Přečetl jsem si RfC proti němu a pak jeho stránku. Už jsem nezkoumal, že své slovo porušil, mea culpa. Necítím se však vinen příliš, nečekal jsem, že nebude respektovat své vlastní prohlášení.

    Ale máte bod. Jste rád, že jste mne konečně dostal?

    OdpovědětVymazat
  8. Nador je člověk, který má svou pravdu a tu protláčí ven za každou cenu (několikrát se v jeho příspěvcích objevil "boj za pravdu").

    Takoví lidé Wikipedii prospěšní nejsou.

    OdpovědětVymazat
  9. No, já jsem si teď přečetl hodně jeho textů a mám pocit, že je typickou obětí wikipedické kliky a dusna, které tam vytvořila.

    OdpovědětVymazat
  10. Je fakt, že si na něj IP a obzvlášť Cinik zasedli, ale všechny následky mají i své příčiny.

    S Nadorem jsem diskutoval pouze jednou a ač se to dařilo poměrně věcně a bez urážek, ze svého extrémního POV nebyl schopen ustoupit ani o krok.

    OdpovědětVymazat
  11. Ničím nepodložené pitomosti? Mám to dohledávat, kde jsem měl pravdu? A proč bych to dělal? Abych zase žádal omluvu za vaše další a další a další nepravdivé tvrzení o mně a znovu a znovu a znovu se ho nedočkal? Copak byste se mi omluvil? Kdepak, vždyť je vám to, jak říkáte hezky slušně, u p....e. Velmi kultivované vystupování, pane Petersi.

    Podložené tvrzení jsem předložil jako odpověď na to, že jste pochyboval nad mým názorem, ve vedlejším článku o vysokých školách - a vy jste ho naprosto nesmyslně smetl ze stolu. Tak proč tady dodávat podklady? Zacházíte s nimi jako s tlachy.

    Jak podložené tvrzení jste předložil vy v tomto článku, si všichni všimli. Za to, že jsem vás na to upozornil, jsem byl označen za obecného lháře a tlachala. Děkuju pěkně, pane Petersi.

    OdpovědětVymazat
  12. S těma počeštěnýma jménama to Nador přehání, ale to předvádějí Cinik a Daniel Baránek ohledně Kosova je fakt otřesné.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>