20. března 2010

Premiér je Žid, který uhne kvůli svému charakteru

Tak tohle Topolánek nerozchodí: "A to ten Fischer prostě je Žid není to gay, a ten uhne ještě dřív. To přeci nesouvisí s tím, že je gay, to souvisí  charakterem, to nesouvisí s tím, že je gay."

""Vím, o co jde. Pan premiér to četl, ale jeho stanovisko se neodvažuji interpretovat," řekl Roman Prorok."

"Syn premiéra Jan Fischer ml. poskytl serveru Blesk.cz exkluzivní vyjádření: "Překvapilo mě to a zarmoutilo. Takováto slova od vrcholného politika na veřejnost prostě nepatří. Pro mě osobně to bylo šokující. Vyvolalo to u mě vzpomínky na holocaust, kterým byla postižena část naší rodiny. Pokud to řekne osoba, který aspiruje na vrcholné politické funkce, tak to prostě s člověkem zamává.""

"Šokovaný je Miroslav Kalousek (TOP 09): "Ty výroky o premiérovi Fischerovi jsou vysloveně nechutné. Musím říct, že je to pro mě docela bolavé. Jsem strašně překvapen a šokován. Tohle je rétorika totálního nevzdělance z osmé třídy základní školy komunistického režimu. Míjí se to s realitou a ukazuje to na mezery ve vzdělání.""

Fischer: "S jeho omluvou jsem obeznámen. Moji úlohou však není Mirka Topolánka soudit, ani mu dávat rozhřešení. Naší další komunikaci omezím na nezbytné pracovní minimum."

Updated.