26. března 2010

Připadám si jako blbec

"To si nepřipadáš", opáčí dozajista četní moji příznivci na nejrůznějších spřátelených blozích vysoké úrovně. Nicméně jsem si myslel, že už mě šaškárny české lumpenpravice nemohou ničím překvapit - a zase jsem se spletl!

Každému je jasné, že současnou zdravotnickou reformou v USA snad americká zdravotní péče konečně vykročí z 19. stol., a všichni to americkým obyvatelům přejeme. Naprosto nevěřícně jsem proto zíral na článek, kde author, varuje, hrozí, maluje čerty na zeď, prorokuje Obamovi černou budoucnost a úpadek kvality zdravotnictví (kdypak, kdepak jsme tyhle kydy poslouchali - a někteří i žrali - počkejte: 1980's?, Thatcherová?...) Říkal jsem si: co je tohle za prase, za bezuzdnou svini bez špetky studu, to by nenapsal ani vůl s korunou! A vidíte: napsal to Jefim Fištejn.