12. března 2010

Zlodějna v praxi

Stromky 3x předražené a ještě navíc ani neexistují.

6 komentářů:

  1. Arabské sekání rukou za krádeže nepovažuju vůbec za špatný systém! Nějaký čas by narůstalo množství bezrukých, ale počítám, že dřív než za deset let by počet krádeží klesl na zanedbatelné minimum. Osekané zloděje bych nějak zaměstnal na přetížených "Ztrátách a nálezech".

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, nelidskost trestů je všem orientálním despociím společná. Ještě chybí propagace napichování na kůl.

    OdpovědětVymazat
  3. V tzv. "orientálních despociích" (aspoň některých) toho vůbec fungovalo dost líp než zde. Zrovna napichování na kůl bych netlačil do první řady, i když si ho na nějaké zločiny dovedu představit...

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud utrpení prostých lidí pod knutou vládnoucí elity je "fungování", pak ano.

    Vím, že to nesnášíte a že je to osobní otázka, ale opravdu nerozumím tomu, proč žijete v jedné z nejliberálnějších zemí EU. Proč jste si nevybral zemi Vám bližší: Řecko, Rusko, Spojené arabské emiráty?

    OdpovědětVymazat
  5. S těmi emiráty si děláte jistě legraci. Proč ne Řecko nebo Rusko, na to už jsem Vám dávno odpověděl: emigroval jsem ve zcela jiné osobní situaci do Holandska, drží mne tu řada věcí a nepůjdu odsud, nebude-li to životně nutné (což mi nebrání v tom nešvary okcidentálních demokracií pranýřovat, seč mi síly stačí). Ruská a řecká společnost se zase potýká s jinými problémy, na něž jsou Rusové a Řekové celoživotně vycvičeni. Já ne.

    OdpovědětVymazat
  6. Proč? Šaría by Vám vyhovovala.

    Chápu, že názory se mění. Nicméně, pokud je pro Vás Okcident nesnesitelný, je lépe z něj odejít dříve než později.

    což mi nebrání v tom nešvary okcidentálních demokracií pranýřovat, seč mi síly stačí
    Víte, Vodníku, my z toho tady druhý Orient mít nechceme. Žádný druhý Okcident není; kdo chce mít Orient, vůbec nic mu nebrání si Orientu užívat bezprostředně.

    Ruská a řecká společnost se zase potýká s jinými problémy, na něž jsou Rusové a Řekové celoživotně vycvičeni.
    A dobře víme jaké. :-) Proto přes všechen výcvik směřují davy emigrantů z Řecka a Ruska na Západ a nikoliv naopak. Hlasují nohama – ničím nezpochybnitelný důkaz supremace Západu nad Východem.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>