13. února 2011

Další layout II

Jak upozornil Vodník, stejný layout Discussion Speed a LW byl natolik matoucí, že vedl mnoho lidí k přesvědčení, že mezi DS a LW je nějaké rovnítko. Vzhledem k tomu, že skin Tekka byl pro DS původní, vybral jsem pro LW nový skin Picture Window.

Zároveň využívám této příležitosti a stanovím s účinností od 15. února 2011 povinnost každého autora přispět na LW alespoň jedním článkem v každé polovině kalendářního měsíce. Znovu připomínám, že stávající autoři blogu mají možnost se transformovat na hosta nebo hostku, kde tato povinnost není.

4 komentáře:

  1. Připojuji se k pochvale Starého pána: vypadá to o dost líp.

    Technický dotaz: mohu napsat tři články do foroty a mít pak pohov 6 neděl? Obávám se, že třeba v letních měsících nebudu s to napsat článek každých 14 dní.

    OdpovědětVymazat
  2. Když se mnou před dohodnete, tak z toho nemusíme dělat drama. Navíc mám časem v úmyslu interval zkrátit na kalendářní týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké, a zdá se, že napsané v CSS3 (průhlednosti, zaoblené rohy atp.).

    OdpovědětVymazat
  4. Někde na webu je i jednoduchý online editor na tyto CSS. Pimp My Profile nebo tak nějak. Jsem v tom kdysi dělal jeden MySpace profil. Jenže pak ty vulvy z MySpace udělali upgrade a všechna ta moje práce šla do háje, protože už to ten kód nebralo. Tehdy tam byl i nějaký modul pro Blogger, ale nezkoušel jsem ho.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>