18. června 2008

Kazimiera Szczuka a Velimir Ilić



9 komentářů:

  1. Volný překlad polského incidentu: "Uvědomujete si, že v kruzích opravdových literárních kritiků váš program o knihách cucal pendrek?" (Cucat pendrek je třeba rozumět ve smyslu orálního sexu, zde tedy je vulgárně řečeno, že je pořad považován za něco velmi podřadného.) - KSz: "Jak prosím?" - R: "Že váš program o knihách na TVN24 cucal pendrek." - KSz: "Co to znamaná cucat pendrek?" - R: "Na hovno." [doslova do dupy = do prdele] - KSz: "Nevím, kdo vyjádřil takový názor, dala bych přednost, kdyby jej ona osoba vyslovila pod svým jménem." - R: "Ale..." - KSz: "Vy nejste literární kritik." - R: "Ale stačí se na ten pořad jednou podívat, aby to člověk zjistil." - KSz: "Děkuji, už jsme dohovořili." A pak teprve padla ta facka."

    OdpovědětVymazat
  2. Rádiová stanice B92 založená kým jiným než Sorosem. Nemusíte mi to věřit, ale jak jsem viděl toho západně vyfintěnýho hajzlíka, hned mi to bylo jasné.

    OdpovědětVymazat
  3. To Vám věříme. Přesto se ten národovec doslova odkopal.

    OdpovědětVymazat
  4. A pročpak? Balkánci jsou prostě akčnější. Navíc se dá snadno pochopit, že ho nasral šmejd placený jedním z hlavních nepřátel srbského národa.

    OdpovědětVymazat
  5. Já tuhletu akčnost považuji za nevychovanost. Navíc, když všichni dobře víme, že vede k podřezávání krků.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé je, co se děje na Wikipedii, tj. místu, jejíž jméno tento blog nese. Zatímco Ilić má na en.wiki rozsáhlý odstavec s negativní kritikou jeho osoby, pouhá zmínka o tom, kterak někoho napadla Szczuka, je jejími polskými sympatizanty rychle odstraňována. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Já tuhletu akčnost považuji za nevychovanost. Navíc, když všichni dobře víme, že vede k podřezávání krků.

    Já to tedy nevím. Asi bych to potřeboval vysvětlit od nějakého rozumbrady, dlouho jsem se od srdce nezasmál.

    Zato ale vím, k čemu vedou Sorosovi aktivity: část nejvíce sebestředných intelektuálů se promění ve zrádce, kteří zaprodají vlastní národ.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>