14. června 2008

Petr Maule odhalen

Zuzana W. píše na Neviditelném psu: "To jsou stvanice po celem internetu, nejen na Zuzanu. Stezuje si na nej kdekdo. Ze ma nicka soupifa jako manaska na spinavou praci musi byt zrejmo kazdemu, kdo to chvili pozoruje. Stejna nenavist vuci stejnym lidem, stejne obsesivni zamereni na ne, stejna slovni zasoba ( s tim, ze sopif si muze dovolit vic nez pako a ta mala hra na primitiva je rovnez vemi pruhledna). Nedovedu si predstavit dva lidi, kteri by byli posedli predstavou ze ja a ty nebo ja a juchelka jsme jedna osoba, nebo jakou mam profesi, ci ze jsme jednou psali ze stejne adresy, porad dokola. + ma jeste dalsi spoustu nicku, pri nekterych jsme ho tu i chytili. Nechce se mi to lovit, nechce se mi tim zabyvat, podarilo se mu otravit me dokonale.
* * *
Jednu osobu z nas dela nejen ubozak sowfiw ale pako uplne stejne. Maji oba uplne stejny druh obsese, az budu mit cas, jakoze jsem stejne furu casu kvuli temto lidem ztratila, tak ti to sem poslu. Jinak s Pakem mam dloulete zkusenosti jako se zakernym, cihajicim, zlym clovekem a dokud nedokaze opak, o dalsi otravne kolo opravdu zajem nemam. ;-€"

Mnoha lidem, když takového moulu vidí, se vybaví stará scénka ještě z dob kommunismu.

13 komentářů:

  1. Kliste? Rekl bych, ze plisen!
    takove svinstvo se stale vraci.

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli to je ta Zuzana W., co myslím, tak nevím, co na té krávě záleží.

    A pro případné ochránce před trollingem bych rád poznamenal, že jsem o ní nenapsal nic horšího, než napsal o někom jiném vodnik007 a ona sama.

    OdpovědětVymazat
  3. Re: Medvídek Kadílek

    Tady ale nejde o to, jestli je to ta Zuzana W. co myslíte, ale o to, zda zmíněný Petr Maule měl být hospitalizován na psychiatrii předevčírem, nebo už před půl rokem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jenže mně jde o to, jestli tam neměla být dávno hospitalizována Zuzana W.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja jsem o vas napsala nekdy neco stejneho, nebo horsiho, nez vy dnes o me?

    OdpovědětVymazat
  6. Jak vidim, tak jediny efekt, ktery ma nase soucasne prenaseni udaju z fora na jine forum je ten, ze mi ruzni mne zcela neznami kadilkove nenavistne nadavaji i tady. A trollovani bude pokracovat, to nezastavime.
    Je to vsude stejne. :)
    Mejte se.
    Zuzana W

    OdpovědětVymazat
  7. Ono nejde o to jak daleko se hadky vysroubuji a kdo jak nekoho nazve. Jde o celkovy charakter. Vyse uvedeny silenec rad meni prezdivky tech na ktere si zasedne a vymysli si sproste lzi.
    Me ted napada za zverejneni jeho jmena, prestoze se jiz davno objevilo na Psu, tady a jinde. Lzim, ktere na me nakydal se musim jen smat. Posledni jeho vynalez je, ze me nazyva psychopatem, cimz ho jiz leta nazyva Alex. Nevim jak daleko mam k psychopatii ja ale kdo jej zna dobre vi, kdo zde dela dokonaly model teto choroby.

    OdpovědětVymazat
  8. Re: Medvídek Kadílek

    Vy jste snad u zmíněné dámy pozoroval někdy nějaké příznaky, které by mohly být důvodem k hospitalizaci?

    Ne, že by mi do toho něco bylo, ale mně připadá její chování naprosto nezávadné a korektní a ve srovnání s 'jasným případem pro psychiatra' musí ten rozdíl vidět každý!

    Pokud jej nevidíte, měl byste možná sám preventivně zvážit návštěvu u lékaře.

    OdpovědětVymazat
  9. Re: Vodník007

    Omyl, já jsem přišel na to, že se jedná o psychopata teprve relativně nedávno. Předtím to byla jen teorie, ale v podstatě jsem si myslel že se jedná především o extrémně vlezlé hovado. Poté, co jsem navštívil Zvědavce jsem ale pochopil, že ten člověk potřebuje především pomoc a odkaz u tohoto článku mé přesvědčení pouze umocnil.

    OdpovědětVymazat
  10. Oprava:

    Na Zvědavce psal sice také, ale správně mělo být "...poté, co jsem navštívil Nezvědavce..."

    OdpovědětVymazat
  11. Mozna "nedavno" ale stale jsi jej predesel.
    Extrémně vlezlé hovado te jen kopiruje a obohatilo tak svuj intelektualni slovnicek nadavek.
    No nic, mame hezky den, jdu neco fotit.

    OdpovědětVymazat
  12. Re: Vodník007

    Tak až něco nafotíš, tak dej odkaz!

    Zde bylo rovněž pěkně. Mám nové silniční kolo (musím se pochlubit : ) a tak jsem v poslední době jezdil s naší skupinou 'cyklistů středního věku', která je ovšem víc variabilní (věkově i jinak), než by se mohlo zdát. Máme kupř. slepou cyklistku, počt účastníků se liší od 7 - 60, apd. : )

    Pomalu se do toho opět dostávám - za minulý týden jsem najel asi 170 mil.

    OdpovědětVymazat
  13. Pekny kolo bysem mel.
    Musim se donutit, protoze mi ta nezamestnanost pridava kila kolem pasu.
    Jeste nejaky sikovny batoh na kameru.
    Mel jsi pravdu, tahat se s takovou cihlou nekdy vadi.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>