3. června 2008

Vysvětlení pro AndyO

Delší dobu jsem se Sprše a sprchařům na ZMP vyhýbal. Jednak v té stoce, které nemohoucí rukou šéfuje p. Zeman, nebylo nic zajímavého a jednak se had nemá dráždit bosou nohou. Pak jsem se ale na Vrbě dočetl, že Arafat byl větší padouch než Hitler: "Hitler byl podstatně méně křivý než Arafat." Tento neuvěřitelný názor mi přišel natolik zajímavý, že jsem neváhal se o něj podělit se čtenáři ZMP. Nezpochybňuje či nebagatelisuje tím náhodou známá sionistka holocaust?

Asi jsem si to měl odpustit. Koneckonců podobně bizzarrních názorů jsme na Sprše zažili již spousty. I reakce na Žumpě se dala čekat. Když se na ZMP o tomto názoru rozproudila věcná diskusse, v níž nikdo osobu AndyO nenapadal, ona z radosti nad tím, že se jejím názorem opět někdo seriosně zabývá, přispěchala na ZMP a nevkusně napadla Tomáše Pecinu. Když ten její osobní útok odstranil (na ZMP se trolling maže, na rozdíl od Zemanovy Žumpy, kde se ponechává bez povšimnutí), neváhala z jeho smazání obvinit mne, ačkoliv by každému myslícímu člověku bylo jasné, že nebudu odkazovat na příspěvek, který hodlám smazat. Ne tak Andy.

Byl bych na Andinu manipulaci na Stoce odkázal, ale debatu tam zasvinila lidská troska a psychopat Petr Maule, která si v millionu svých dalších identit říká pako z Chebu, která mne obvinila z homosexuality a překlep označila za neznalost mluvnice, ačkoliv sama není s to rozlišit mezi ústavem a úřadem. Inu dle slov Neználka: "Potetovaný březí anarchofašista".

Jaké z toho plyne poučení? Členy Žumpy ignorovat, i když píší na spřátelené blogy jako je Vrba. V opačném případě si člověk koleduje o to, že se stane obětí Mauleho šílenství.

2 komentáře:

  1. Poučením budiž, že s jistým druhem biologického materiálu není dobře si začínat, protože čím víc péče mu člověk věnuje, tím víc potom páchne.

    OdpovědětVymazat
  2. Přesněji bych to říci nedokázal. Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>