29. června 2008

Pádná odpověď Vrbovi

Správce Vrba před rokem postoval článek, jak je chování správců na cs: ideální. Nemá cenu, abych všechny ty nesmysly vyvracel bod po bodu, stejně by to nemělo žádný význam; naši nepoučitelní správci jsou nepoučitelní.

Tak jen jeden bod. P. Vrba napsal: "Na české Wikipedii se do posledního okamžiku opíráme o zásadu "předpokládejte dobrou vůli", ano předpokládá se dobrá vůle i v případech, kdy někdo vyhlásí její opak a z jeho chování vyplyne, že to myslí vážně." Jak je to ve skutečnosti? Byl jsem zablokován na doživotí za to, že p. Hedvíček na svém blogu zveřejnil fotografii -jkb-.

38 komentářů:

  1. Nic nového, u Vrby běžné obelhávání sebe sama. Přitom ten primitiv nikdy na cs.wiki nenapsal jediný slušný článek: prostě proto, že nic neumí a ničemu nerozumí.

    OdpovědětVymazat
  2. To je buď vaše utkvělá představa, nebo záměrná lež. Ve skutečnosti arbitrážní výbor poměrem hlasů 3:0 jasně vyhlásil, že nemá důkazy o tom, že s tím máte něco společného. Forma vašeho bloku byla upravena, protože jste pokračoval v osobních útocích.

    OdpovědětVymazat
  3. No ano: vina nebyla prokázána, ale trest byl přesto uložen. Výsledkem takové spravedlnosti je ubohoučká cs.wiki, na kterou píše jen středoškolská mládež a Cinik.

    OdpovědětVymazat
  4. Mícháte dvě věci dohromady. Trest byl uložen ve věci, kde byla vina prokázána. Když už tedy chcete používat tuhle terminologii.

    Nebo myslíte, že v případě trestního práva, kdy není prokázána vina podle všech bodů obžaloby, nesmí být uložen *žádný* trest? ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že pokud šlo o tohoto obviněného, trest musel být uložen v navrhované výměře bez ohledu na výsledek dokazování.

    Nyní mne omluvte, diskutovat s anonymem dále nebudu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vy si samozřejmě můžete myslet stejně jako já cokoli, ale vydávat to za objektivní skutečnost, to je jiná věc.

    OdpovědětVymazat
  7. Zrušil jsem anonymní kommentáře; když se někdo neumí podepsat ani přezdívkou, ať sem raději nepíše.

    Rovněž jsem na počest wikipedické svévole k mé osobě přejmenoval blog. Jak oni ke mně, tak já k nim.

    Ze skutku s fotografií jsem byl obviněn. Obvinit z něčeho a odsoudit za něco úplně jiného je možné jen v Severní Koreji a na wikipedii.

    Forma vašeho bloku byla upravena, protože jste pokračoval v osobních útocích.
    Označit změnu trestu, který měl vypršet za několik měsíců na doživotí za "úpravu formu bloku" může jen wikipedista, který se dlouho školil u Berena.

    V žádných osobních útocích jsem nepokračoval, když jsem je ani nemohl zahájit. Na wiki jsem jsem už skoro 3 roky zablokován, jestli to náhodou nevíte.

    OdpovědětVymazat
  8. Možná je to tou dobou, která už uplynula, ale třeba byste si osvěžil paměť, kdybyste se podíval na tu arbitráž znovu. Vzpomněl byste si, že jste byl v prvé řadě "obviněn" z toho, že pokračujete v osobních útocích proti wikipedistům na jiných Wikipediích, na Metě a zde na blogu. Tato obvinění byla důvodem pro nové nastartování arbitráže. Otázka fotografie se objevila později a ještě později bylo rozhodnuto, že vás není možné z této věci vinit. Původní "obvinění" ale zůstala v platnosti, jak to tak bývá nejen v Severní Koreji, ale všude.

    Také byste si mohl osvěžit paměť tím, že na vaši žádost byla arbitráž přejmenována, aby vaše jméno nebylo s případem spojováno- Váš nejnovější krok s přejmenováním blogu je tedy v pravým opakem a naprosto neodpovídá vašemu tvrzení "Jak oni ke mně, tak já k nim." Doufám, že i ostatní wikipedisté mají dost rozumu, a arbitráž nebudou po vašem vzoru přejmenovávat zpět, jen aby se vaše slova naplnila.

    Na závěr - dobře si všímám, že pokud tu anonymové nekritizují vás, tak mohou přispívat, ale v okamžiku, když vám některý přijde svými názory nebezpečný, tak je zablokujete. Váš poslední příspěvek ale nesmí zůstat pro náhodné kolemjdoucí bez správné odpovědi, a tak se registruji. Tvrzení mohu doložit i odkazy, pokud chcete, aby se tu lidé dověděli, jak původně vypadala arbitráž, jak se jmenovala a jak jste se v ní choval.

    OdpovědětVymazat
  9. S tou přezdívkou jste se spletl, ne? Nemělo být "Neslušný wikipedista"? Ale to by zase byl pleonasm.

    Raději ne. Nerad si tu bandu gaunerů (Radouchova dikce z 21. 7. 2005 v 16:19, na wiki zcela košer) připomínám.

    jste byl v prvé řadě "obviněn" z toho, že pokračujete v osobních útocích proti wikipedistům na jiných Wikipediích, na Metě
    A že mě kromě sk: nikdy nikde nepotrestali? Není to poněkud podivné? A Bubamara si chodí pro rozumy na cs:, to se nedá počítat.

    zde na blogu.
    Podobný výmysl jako výše?

    Také byste si mohl osvěžit paměť tím, že na vaši žádost byla arbitráž přejmenována, aby vaše jméno nebylo s případem spojováno-
    Ano. Nicméně nikoliv důsledně (přesvědčte se v Google) a Vaši kumpáni mne začali znovu urážet. Toto je adekvátní odezva.

    v okamžiku, když vám některý přijde svými názory nebezpečný, tak je zablokujete
    Ne, když mne ty jejich pokusy o flame war začnou nudit.

    OdpovědětVymazat
  10. Proč to má být podivné? Na Wikipedii platí pravidlo, že spory vedené na jednom projektu se nemají šířit jinam. V tomto ohledu jste byl napomenut i vy (a napomenutí je prvním stupněm "trestu", když to tak nazýváte) na anglické Wikipedii společně s jkb. Anglická arbitráž tam také jednomyslně osmi hlasy uznala, že jste se také dopustil vážných osobních útoků. Možná jste i to už zapomněl.

    Naopak na české Wikipedii ten spor vznikl, takže bylo správné, že se tam řešil se všemi důsledky. Nebo si myslíte, že když budete před všemi známými mimo zaměstnání označovat svého kolegu za tupce a ignoranta, že se vám s ním pak v práci bude o to lépe dělat?

    Princip kolektivní viny vám není cizí, to už ví každý. Na Wikipedii přispívá několik tisíc editorů, ale vy se zaměříte na celou Wikipedii za činnost několika "mých kumpánů". A to kumpánství je samozřejmě také jen důkazem vašeho obskurního a u právníka překvapujícího principu kolektivní viny.

    Asi máte pocit, že celá Wikipedie musí skákat podle vás. Všechny hlavní stránky jsou přejmenované. Rozhodnutí arbitráže o přejmenování platí. Kdokoli ho může ještě přesněji uplatňovat. Můžete třeba poprosit vašeho přítele pecinu, pokud nechcete sám obcházet blok a užívat k tomu nějakou loutku. Možná by vám vyšel vstříc i nějaký jiný wikipedista, pokud ho slušně požádáte. Nejsem si tím ale jistý, protože s vámi už málokdo z "kumpánů" na Wikipedii, které znáte a kteří znají vás, chce mít něco společného. Ale třeba najdete někoho, kdo vás ještě nezná.

    Nemyslím si, že byste naivně nepředpokládal, že to přejmenovávání budu dělat já, abych odtajnil svoji přezdívku.

    OdpovědětVymazat
  11. Nikdy jsem z en: nedělal vzor dokonalosti. Za ty "vážné osobní útoky" jsem dostal pouhé napomenutí, zatímco Vy dáváte doživotí. Holt rozdíl mezi Severní a Jižní Koreou, ale USA to není ani jedno.

    Nebo si myslíte, že když budete před všemi známými mimo zaměstnání označovat svého kolegu za tupce a ignoranta, že se vám s ním pak v práci bude o to lépe dělat?
    To je něco úplně jiného. Miraceti mne označil za zvíře a co se mu stalo? Vůbec nic. Dokonce k tomu zneužil mé pravé jméno jako Fuka. Tak laskvě měřte všem stejným metrem, Vy pokrytče.

    Na Wikipedii přispívá několik tisíc editorů
    Kterým jsou jedno Vaše zločiny, stejně jako Severním Vietnamcům byly lhostejné zločiny Ho Či Minovy kliky.

    Asi máte pocit, že celá Wikipedie musí skákat podle vás.
    Ano. Nicméně to "skákání" je pouze elementární lidská slušnost, nic víc nežádám. Nebo si snad myslíte, že když jsem zablokován už 3 roky, že je to normální?

    Můžete třeba poprosit vašeho přítele pecinu, pokud nechcete sám obcházet blok a užívat k tomu nějakou loutku. Možná by vám vyšel vstříc i nějaký jiný wikipedista, pokud ho slušně požádáte.
    Proč bych je měl obtěžovat? To je povinností správců. Ale ti na své povinnosti z vysoka kašlou. Nejste náhodou jeden z těch gaunerů? (© Radouch)

    Nejsem si tím ale jistý, protože s vámi už málokdo z "kumpánů" na Wikipedii, které znáte a kteří znají vás, chce mít něco společného.
    Nesmysl. Faktem je, že Vy všechny slušné lidi postupně mordujete, takže to postupně začne platit. Nebo mám uvést seznam wikipedistů, s nimiž si píšu? Raději ne, byli by určeni na odstřel.

    Nemyslím si, že byste naivně nepředpokládal, že to přejmenovávání budu dělat já, abych odtajnil svoji přezdívku.
    Vy sem píšte inkognito? Vy jste ale slušňák. Tak si založte maňáska. Beztak jste o mně určitě napsal článek.

    OdpovědětVymazat
  12. Z toho všeho jedu mi stačí poslední poznámka: "Beztak jste o mně určitě napsal článek."

    S člověkem, který si tohle myslí a který druhé neustále (ač právník!) označuje za zločince, se prostě nedá rozumně diskutovat. Pokud nevíte, co je to zločin, opět si osvěžte paměť a přečtěte si definici, jakou jste vložil na Iuridictum: "Zločin je závažný trestný čin." Na Wikipedii se v její celé historii naštěstí nestalo nikdy nic, co by bylo trestným činem, natož závažným. Vaše označování wikipedistů za zločince budiž dalším důkazem toho, že pokračujete v útocích vůči Wikipedii a wikipedistům.

    Dalším vaším omylem je, že je povinností správců něco udělat. Sám správce nejsem, ale i vy sám si znovu připomeňte na Wikipedii, co je úkolem správců. Příslušný text Správci neobsahuje ani jednou slovo "musí" či "povinnost", naopak upřesňuje, co správce "má povoleno". Vaše představa je tedy zcestná. Přesto se na ně můžete obrátit s žádostí či prosbou, možná vám vyhoví, ale každého jednoho z nich k tomu nenutí nic. Každopádně to bude stejné obtěžování jako v případě vašich přátel, ale v tomto případě budete obtěžovat lidi, které opakovaně napadáte, tak jsem zvědav, jak se k tomu postaví. Pro jistotu upřesňuji, že v této podobě byl text také už v roce 2005, kdy jste ho sám editoval.

    Na závěr jen pro jistotu pro jiné náhodné čtenáře:

    1) Wikipedista Z byl zablokován za osobní útoky. Možná nespravedlivě přísně, možná ne, ale ty osobní útoky jsou nezpochybnitelným faktem, který bez námitky uznal i příslušný nezávislý orgán anglické Wikipedie.

    2) Že byl zablokován za to, že se někde objevila nějaká fotka, je jen vaše domněnka, ke které nemáte sebemenší důkaz, a tudíž nejde o žádnou pádnou odpověď vrbovi, ale o plané tlachání.

    OdpovědětVymazat
  13. Nechte už toho trollingu, proboha.

    S člověkem, který si tohle myslí
    A kdo to tedy psal, když ne Vy nebo někdo Vám podobný? Minimálně má stejný modus operandi: Zbaběle se skrývá pod jinou přezdívkou, není-li to Beren, který se skrývá úplně.

    který druhé neustále (ač právník!) označuje za zločince
    Ano, to, co provozujete na wiki, je zločin.

    Na Wikipedii se v její celé historii naštěstí nestalo nikdy nic, co by bylo trestným činem, natož závažným.
    Selektivní ztrátou paměti jste začal trpět kdy?

    Vaše označování wikipedistů za zločince budiž dalším důkazem toho, že pokračujete v útocích vůči Wikipedii a wikipedistům.
    Ano, protože kdybyste nevyštvali jvana, p. Hedvíčka, Tomáše Pecinu, Malého čtenáře a další, nemuselo tam být 100 000 pahýlů, nýbrž 100 000 kvalitních článků.

    Dalším vaším omylem je, že je povinností správců něco udělat.
    Jsem bývalý správce, tak o tom snad něco vím. Vy jste se přiznal, že jste řadový wikipedista.

    ale každého jednoho z nich k tomu nenutí nic.
    Ano, ten spolek gaunerů (Radouchův výraz, wikipedisty tolerovaný) jsou rovnější mezi rovnými.

    Pro jistotu upřesňuji, že v této podobě byl text také už v roce 2005, kdy jste ho sám editoval.
    Tím dáváte jen vysvědčení své ignoranci.

    Wikipedista Z byl zablokován za osobní útoky.
    Vycucané z prstu nebo za takové, za které jsem již jednou potrestán byl. Ale v lágru, který ve wiki úspěšně budují, nějaký zákaz dvojího trestání nikoho nezajímá. "Wikipedie není demokracie." Ano, je to Gulag.

    osobní útoky jsou nezpochybnitelným faktem
    Pouze pro gaunery.

    který bez námitky uznal i příslušný nezávislý orgán anglické Wikipedie.
    Aniž by se tím hlouběji zabýval, a proto mne taky nepotrestal byť jen minutovým zablokováním.

    Že byl zablokován za to, že se někde objevila nějaká fotka
    O tom byla celá arbitrage, celé dokazování. Když uznali, že Berenovi nalítli, tak si našli něco úplně jiného, co mi mohli přišít. Nelíbilo se jim, že na blogu Wikipedie píšu svobodně o wikipedii. Za to se v tom Leopoldově trestá doživotím. Typicky wikipedické pojetí svobody slova, cf. causa trollovací účty.

    OdpovědětVymazat
  14. Vy, právník, který ví, co to znamená trestný čin, tvrdíte, že na Wikipedii došlo k trestným činům, snad dokonce k závažným? To byste měl okamžitě odvolat, nebo nad pochyby doložit. Jinak jste se myslím definitivně znemožnil. Bavíme se samozřejmě celou dobu o české Wikipedii.

    Ostatní jsou taky roztodivné povídačky, ale ve světle tohoto obvinění pohádky pro mimina. Tady jste už šlápl na hodně tenký led, "Urbane"...

    OdpovědětVymazat
  15. Nebudu nic dokládat, protože jsem tomu člověku odpustil. Najděte si to sám, čmuchale.

    Já jsem si pro zajímavost přečetl tu en: arbitrage:

    "jsou nezpochybnitelným faktem, který bez námitky uznal i příslušný nezávislý orgán anglické Wikipedie."

    Ve skutečnosti to byl výmysl jednoho člověka, který neustále propagoval, ať mi dají ban. A tak je to s Vašimi polopravdami se vším.

    OdpovědětVymazat
  16. Jinak pro pobavení, jak wikipedii vládnou děti: "Timichal zablokoval loutku E-mailování na neurčito na základě odesílání e-mailů z této loutky wikipedistou Z. — Timichal 22:13, 1. 10. 2007 (UTC)" Kambodža hadr.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak vy jste mu odpustil, a já si to mám dohledat? Okamžitě se mi v tom případě omluvte za předchozí vyjádření: "Na Wikipedii se v její celé historii naštěstí nestalo nikdy nic, co by bylo trestným činem, natož závažným. --- Selektivní ztrátou paměti jste začal trpět kdy?" Nebo doložte, že jsem to musel vědět už dřív. Zároveň se omluvte komunitě wikipedistů za to, že jste je označil za zločince nebo za osoby, které tolerují zločin.

    K anglickému Arbcomu: I kdyby to navrhl jeden člověk, který by propagoval cokoli, je skutečností, že to schválili bez výjimky všichni hlasující arbitři, ne jen ten jeden. Osm hlasů pro, nikdo proti. To vše nikoli najednou, ale v průběhu celého měsíce, takže s dostatkem času na zvážení. Navíc - pokud tím člověkem, který propagoval váš ban, byl Fred Bauer, tak je zase s podivem, že místo vašeho banu navrhl nakonec přijaté (pouze rozdělené do dvou částí) opatření s napomenutím, nikoli banem. Další vaše fikce? Všichni si udělají obrázek...

    K timichalovi: To je totálně off-topic.

    OdpovědětVymazat
  18. Jdětě už s Vaším trollingem někam. Na wikipedii se stal trestný čin. Každý, kdo tam tehdy byl, to ví. Nehodlám to nijak rozpatlávat, protože jsem tomu člověku odpustil, a už vůbec ne proto, aby uspokojil nějakého trolla. Pokud o věci vůbec nic nevíte, tak nežvaňte pitomosti, dáváte tím na odiv jen svou pitomost.

    Ano, schválili to všichni, aniž by se věcí řádně zabývali. To není spravedlnost, jak by si každý normální člověk představoval.

    Chování dětských správců wiki s jejím fungováním souvisí totálně. Vám je jedno, že cs: napodobuje Rudé Khmery tím, že dětem dává do rukou nebezpečné nástroje jako je blokování apod.?

    Jinak evidentně trpíte obsedantní fixací na mou osobu. Měl byste se léčit.

    OdpovědětVymazat
  19. "Pokud o věci vůbec nic nevíte, tak nežvaňte pitomosti, dáváte tím na odiv jen svou pitomost." Vy víte všechno, všechno jste viděl a všude jste byl dvakrát. Já všude nebyl. Nevím o tom, že by se kdy na Wikipedii stal nějaký zločin. Vy jste mne ale obvinil z toho, že to záměrně skrývám. Zaměňovat pochopitelnou neznalost s pitomostí, to je vaše oblíbená disciplína, v té byste mohl být mistr světa. Stejně tak svalovat vinu za své osobní útoky na druhé, to umíte také skvěle.

    Nevinil jste wikipedisty z toho, že něco schválili, ale že něco neustále schvalují - včetně těch, kteří o věci nemůžou pochopitelně nic vědět. Přinejmenším těm se máte omluvit. Je pozoruhodné, že jste již odpustil tomu dotyčnému, který to měl udělat, ale stále útočíte na všechny wikipedisty, včetně těch, kteří s tím nemají, neměli a nemohou mít vůbec nic společného. To se neslučuje s principy spravedlnosti, jak bych si ji představoval já.

    Pokud se nechcete v něčem patlat, tak si s tím sám nezačínejte. Takhle urážíte stovky lidí, kteří s tím, co se stalo kdysi mezi vámi a někým, nemají žádný podíl. Stále jim dlužíte omluvu.

    Komu uškodilo zablokování účtu "E-mailování"? Vám snad? Tak to nerozmazávejte. Vaše označování wikipedistů za zločince je větším zlem než zablokování účtu, který podle závěru arbitráže stejně nesmíte užívat.

    Já trpím fixací na vaši osobu jen proto, že vy trpíte fixací na Wikipedii.

    OdpovědětVymazat
  20. To je ale pitomé žvanění, co tady předvádíte.

    Napsal jste: "Na Wikipedii se v její celé historii naštěstí nestalo nikdy nic, co by bylo trestným činem, natož závažným," ačkoliv o tom víte, co by šlo jednoduše shrnout pod slova: "velký kulový." Neoznačil bych Vás přímo za lháře, protože, když jste výše psal tuto kravinu, tak jste asi nevěděl, jak velký nesmysl to je. Jenže Vy jste něco horšího: Fanatik, který nepřipustí, že bych někdy mohl mít pravdu. A takoví lidé mají mnohem horší morálku než professionální lháři. Vaše zášť k mé osobě způsobuje, že nejste schopen elementárního úsudku na úrovni žáka první třídy: "Když o věci nic nevím, tak o ní nic netvrdím."

    "Komu uškodilo zablokování účtu "E-mailování"? Vám snad?" Ano, komu asi jinému. Jste vážně takový pitomec, nebo to jen předstíráte?

    "Vaše označování wikipedistů za zločince je větším zlem než zablokování účtu, který podle závěru arbitráže stejně nesmíte užívat." Nejste Vy to dítě, které to má svědomí? Ani Rudí Khmerové z wiki mne snad nezbavili práva žádat správce, aby konečně dělali to, co slíbili, co budou dělat.

    "Já trpím fixací na vaši osobu jen proto, že vy trpíte fixací na Wikipedii." Wiki je příliš důležitá na to, než aby mohla být v rukou dětí či funkčních negramotů jako jste Vy, což ve výsledku vyjde na stejno.

    OdpovědětVymazat
  21. Na wikipedii se stávají trestné činy, konkrétně, když je některým lidem vyhrožováno anonymy ve stylu "Zabiju tě".

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Vy jste mne ale ve skutečnosti označil za lháře, vy lháři, když jste napsal, že trpím selektivní ztrátou paměti. Nemohl jsem jí trpět, když jsem to nevěděl. Zato vy jí teď trpíte, když na tento svůj útok, za který jste se mi stále neomluvil, "zapomínáte".

    Že byste nemohl mít pravdu? Ale klidně ji mít můžete a často ji máte. A často jsem to tu i uznal. Ale že byste se někdy omluvil? To jste vůči mne ještě nikdy neudělal.

    Vy zase nejste schopen pochopit, že když někdo o věci něco neví, tak za ni nemůže nést žádnou zodpovědnost, což vy podle svého principu kolektivní viny (který je sám o sobě krajně nespravedlivý) opakovaně tvrdíte. I kdyby se vůči vám snad někdo na Wikipedii dopustil nějakého zločinu, tak naprostá většina současných wikipedistů s tím nemá nic společného, dokážete to pochopit? A pokud je nadále chcete označovat za lidi, kteří schvalují zločiny, musíte k tomu mít lepší důkazy, než snad kdysi provedený a odpuštěný zločin, o kterém nic nevím a se mnou tři čtvrtiny Wikipedie či více.

    Stále krásně spekulujete, kdo jsem. I proto vám to neřeknu. Protože se tím jen ukazuje, jak uboze přistupujete k druhým, s jakými předsudky, zkrátka jak se s vámi dá konstruktivně spolupracovat.

    Může prosím někdo nezávislý spočítat, kolik dehonestujících poznámek tu napsal Urban na mne a kolik já na něj? Aby bylo jasné, jak se kdo z nás chová a že můj přívlastek slušný má i faktickou správnost?

    OdpovědětVymazat
  24. "Rovněž jsem na počest wikipedické svévole k mé osobě přejmenoval blog. Jak oni ke mně, tak já k nim.
    "

    Oni cs.wiki přejmenovali na Guy Peters?

    OdpovědětVymazat
  25. Ne, svévolně vyslechli jeho prosbu a přece jen přejmenovali arbitráž z jeho civilního jména, které původně používal jako přezdívku a které zprofanoval svými hádkami s ostatními wikipedisty. Ale vadí mu, že to neudělali ještě na všech dalších zapomenutých místech, kde to jméno při svých sporech zanechal. A tak doufá, že si to u nich vynutí ne dobrým slovem, prosbou nebo aspoň žádostí, ale tímhle uličnictvím a dalšími urážkami z fašismu atd... Přijde to někomu jako reálná naděje?

    OdpovědětVymazat
  26. ad Medvídek. Ne, jen cs: pokračuje v toleranci hrubých urážek mé osoby a abych se nemohl adekvátně bránit, tak zůstávám zablokován na doživotí. Proto jsem ZMP přejmenoval na Wikipedii.

    ad troll. Jste více než trapný. Snad každé Vaše slovo je patentovaný nesmysl. Kdybych je však objasňoval, tak bych Vám přisuzoval větší význam než doopravdy máte. Mašíbly Vašeho typu je nejlepší ignorovat. Tak jen prostý dotaz. Ve wiki přestalo z nějakého důvodu fungovat vyhledávání?

    OdpovědětVymazat
  27. Tak jen dvě prosté poznámky.

    Moje přezdívka není troll. S panem AHL71 běžně diskutuji, víceméně i s panem Pecinou, i když máme velmi odlišné názory, a i s vámi bych snad mohl, kdybyste mne neustále neurážel a choval se aspoň trochu slušně. Ještě pořád jste se mi neomluvil za to, že jste mne nařkl ze záměrného lhaní. Pokud přidáte nějaké další urážky, příště je spočítám, když to nikdo nezávislý neudělal, aby mezi námi bylo jasno. :o)

    A za druhé: Vyhledávání samozřejmě funguje. Ale vy jste mi stále ještě nevysvětlil, proč by ho měl nějaký z wikipedistů využívat na to, aby dělal něco, do čeho mu celkem nic není, zvláště když vy sám wikipedisty neustále urážíte. Má to být projev jeho dobré vůle? A kde jsou ty vaše projevy dobré vůle? Znovu vám říkám, požádejte některé své přátele, ať to udělají za vás, když vy nemůžete, nebo požádejte někoho, ale nečekejte, že to někdo udělá jen tak pro svou radost. Natož pro vaši.

    Celá ta historka s přejmenováním je prostě jen úsměvná. Vy snad především chcete, aby lidé vyhledávali, co jste si kdy na Wikipedii nadrobil. Ale to už je vaše věc. Jen říkám, že tahle cesta k žádnému dalšímu přejmenovávání zkrátka nepovede, protože takhle se nikdy s nikým dohodnout nemůžete.

    OdpovědětVymazat
  28. Amen. Proto se s wikiterroristy nikdy nemohu dohodnout. Jakákoliv slušnost je jim naprosto cizí. Jsou to zakomplexovaní puberťáci a postpuberťáci, kteří mají problémy sami se sebou a nic jiného je nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  29. Je pro vás příznačné napsat do příspěvku, ve kterém vyčítáte wikipedistům, že jim schází slušnost, hned dvě urážky: "wikiteroristé" a "zakomplexovaní puberťáci a postpuberťáci", a to jen z jediného důvodu, že sám nechcete požádat kohokoli, aby něco pro vás na Wikipedii něco udělal. Jak je to s čí slušností, je z předchozího příspěvku naprosto jasné, a to aniž bych já musel použít jediný výrok třeba hraničící s urážkou. Děkuji. :o)

    OdpovědětVymazat
  30. Obávám se, že Vy nepochopíte nikdy nic. A protože Vám podobným je cs: plná (každý, kdo se Vám vymyká, je vyhnán), bude cs: navždy mizerná a Ottův slovník naučný nedožene nikdy. Je to z podstaty věci vyloučeno.

    OdpovědětVymazat
  31. Jinak si laskavě nehrajte na slušňáka, když tajně masturbujete na ZMP free. Lidé Vašeho typu se totiž bez podobné náhražky, jako je ZMP free, neobejdou.

    OdpovědětVymazat
  32. Vy naopak chápete mnohé. Jsem si jist, že chápete dokonce i to, že dokud někoho nepožádáte o to, aby někdo ty stránky přejmenoval, tak se to prostě nestane. Lidé, které tu urážíte, to neudělají. Ani já to rozhodně neudělám, protože mne tu urážíte.

    To, že sám nikoho požádat nechcete - nejen správce či jiné své "nepřátele" na Wikipedii, ale dokonce ani své přátele, prostě nikoho, naznačuje, že ve skutečnosti to přejmenování není pro vás tak podstatné, že je to jen zástupný problém, abyste mohl Wikipedii dál pronásledovat.

    Stejně tak chápete i to, že vaše dohoda s Wikipedií není možná nejen do té doby, dokud bude na Wikipedii řada lidí, s nimiž máte spory, ale hlavně do té doby, dokud budete urážet všechny wikipedisty. I proto se domnívám, že ani o žádnou dohodu nestojíte.

    Na ZMPfree jsem v životě nepsal. Už proto o tom nemůžete mít žádný důkaz, takže si to laskavě připište na seznam svých pomluv, které dosvědčují vaši "slušnost". A tahle už je i pod vaší úroveň.

    OdpovědětVymazat
  33. Člověku, který se sám pojmenuje "slušný wikipedista", podvědomě přisuzuji ty samé charakterové vlastnosti jako různým "znepokojeným pracujícím" nebo "nám, slušným občanům" podepisujícím v minulém a někdy i v současném režimu anonymní denunciace.

    OdpovědětVymazat
  34. Re: Tomáš Pecina: Předpokládám, že jste jen vyjádřil své podvědomé nutkání, které ale korigujete tím, co ve skutečnosti čtete na tomto webu.

    Vedle toho vám gratuluju k úspěchu ve sporu ohledně Grebeníčka. Nechtěl byste se věnovat také ochraně Wikipedie před výroky p. Peterse/Urbana, které v obecném povědomí jsou chápány chápány jako urážlivé a ponižující, které vybočují ze zásad obecné slušnosti a které mohou snižovat důstojnost konkrétních wikipedistů? Pokud tento úkol zodpovědně převezmete, rád vám ho přenechám a nechám tu pana Urbana/Peterse na pokoji.

    OdpovědětVymazat
  35. Rád budu korigovat, ale zatím k tomu nemám dostatek materiálu.

    Wikipedii proti p. Urbanovi/Petersovi zastupovat nemohu, byl bych ve střetu zájmů (nehledě na to, že si o wikipedistech vesměs myslím to samé).

    OdpovědětVymazat
  36. Mně tu tedy přijde materiálu už ažaž, stačí třeba tahle diskuse, a když ne ta, tak mnohé jiné. Tak se těším, že na toto mé upozornění na to budete případně dávat větší pozor.

    Myslet si může člověk leccos, ale vykřikovat to veřejně nebo vystavovat na blogu - to je něco jiného. I tak nějak chápu i ten rozsudek ve věci Grebeníček-Šinágl. Samozřejmě nemyslím, že by Wikipedie či wikipedisté žalovali p. Urbana/Peterse, protože za to jim zdejší blog nestojí, ale to neznamená, že by se měl p. Peters/Urban uchylovat k urážkám a nejnověji i k pomlouvačným tvrzením, k nimž nemá žádné důkazy.

    OdpovědětVymazat
  37. Ochraně věci? A k ochraně Vašeho medvídka před difamačními výroky byste také chtěl někoho angažovat?

    OdpovědětVymazat
  38. Jestli začnete místo wikipedistů a projektu Wikipedie urážet mého medvídka, budu zcela spokojen :o)

    Ještě pořád jste se mi neomluvil za to, že jste mne bez důkazů obvinil ze záměrného lhaní o historii Wikipedie, já stále čekám. :o)

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>