19. září 2005

Velcí modráci

Velcí modráci je termín, který kdysi zavedl Martin Maniš pro samozvané vládce Internetu: "NECHME JIM HO!
Ať si ho vycenzurujou, zglajšaltujou, zavalí reklamama a do zblbnutí ať si na něm pěkně kšeftaří se svým laciným šmejdem a předbíhají se, kdo má větší návštěvnost. Internet byl bez nás i bez Modráků, tak ho nechme zmodrat úplně a prostě si udělejme jinou síť bez nich. To by byla jediná racionální odpověď všem těmhle fízlům." Zatím nesdílím tuto skepsi, ale když vidím, co se děje na české části Wikipedie, nejsem od ní daleko.

4 komentáře:

  1. Velcí modráci tu ovšem byli dávno před Manišem, proti těm přece bojoval už Sgt.Pepper's Lonely Hearts Club Band ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, to jsem nevěděl. V kterém songu?

    OdpovědětVymazat
  3. V celé kreslené Žluté ponorce, Petersi -- jsou to tam hlavní padouši (takže se o tom nezpívá, ale mluví a kreslí) kteří terorizují Pepperland -- ono se to tady i za bolševika kupodivu občas promítalo. Klíčové slovo pro google je "Blue Meanies".

    Ostatně i u Maniše, http://www.lege.cz/kocka/docek.htm -- Závěrem bych rád poznamenal, že svět namodro se z Pepperlandu pokušeli udělat už Blue Meanies, ale díky Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Bandu se jim to nepovedlo. Já sám nemám žádnou ponorku ani sílu Velké hudby, ale snad se přece jednou najde něco, co změní také barvu světa pane Dočekala.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, díky. Ten film jsem viděl jen jednou, takže mi to uniklo. To album je dobré, byť mám radši stranu A.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>