13. září 2009

Omluví se masmedia Iniciativě?

Chytnou se rusofobové za nos, aspoň jednou?
(převzato z Outsider Media)

9 komentářů:

  1. No vy byste toho chtěl :-)

    Ačkoliv ona i NZ má dost másla na hlavě a mě docela by mohla ledacos vysvětlovat...tedy nějakou dobu už ji moc nesleduji, tak nevím, jestli si stále vymýšlí věci jako "rezoluce OSN" (http://yamato-san.blogspot.com/2008/06/ne-zkladnm-zeleli.html)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá na definitivu. Panáčkování se pudlíkům nevyplatilo, piškotek nedostali, zato slušným lidem smrdí coby zrádci a zaprodanci. Ti ostatní, jimi zmanipulovaní, se holt musí třást, že se jednoho dne probudí s ruským bodákem na prsou: "Vstavaj! Uran buděš rubať dlja Putina!"

    OdpovědětVymazat
  3. Vodnik: Bushovi adoranti z ČR byli vždy na špatné straně historie. Je příznačné, že nyní nějaký antiamerický blbec Jan Vidím, zřejmě komunista, tvrdí, že je americký president zbabělec. Jsou to troubové!

    Zajímalo by mě, zda od protiiránského radaru upustíme úplně a nebo bude postaven někde jinde. Zatím to vypadá, že oficiální vysvětlení svědčí spíše o první možnosti.

    Přiznám se, že já jsem očekával, že radar bude, ale postaví ho někde jinde. Tím budou diplomaticky z obliga (Rusko), ale jinak se bude pokračovat ve směru započatém Bushem (což Obama zatím většinou dělá). Pokud ovšem již nepadlo rozhodnutí Iran bombardovat... : (

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem četl něco o tom, že ho instalují v Israeli - tedy jestli to nebyl jiný radar...

    OdpovědětVymazat
  5. Vodník: To byl jiný radar. Ten je již instalován. Jiný systém.

    OdpovědětVymazat
  6. No ještě tam něco installovat mají, právě kvůli tomu odmítnutí Evropy. Radar v Israeli a rakety v Turecku, tuším...

    OdpovědětVymazat
  7. Vodnik: Ve vysvětlení o zrušení radaru, které jsem četl já, zběžně, ve zdejším běžném denním tisku, stálo,, že radar je zrušen, neboť ohrožení ze strany Iránu není tak velké, jak se předpokládalo, tzn. radar & rakety nejsou zapotřebí.

    OdpovědětVymazat
  8. Zní to logicky, ale to, co oni dělají, odporuje logice tak často, že bych se nedivil ničemu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě AJ: Jan Vidim je známý český neocon.

    Ale nediv se Čechům, když např. ta zpráva v Lidovkách začíná: "Paroubek, komunisté a Rusko konec radaru vítají, Topolánek poukazuje na ztrátu zájmu USA o středoevropský prostor..."(atd.) Ani slova o tom, že konec radaru nevítá jen KSČ nebo Rusko, ale 70% českých občanů, zatímco s dlouhým nosem tu sedí američtí agenti a jimi zblblá třetina obyvatel.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>