2. března 2006

Převzato z Vrby

"Pritomnost pan Peterse je mi zahadou a pricitam, ji na vrub jeho grafomanii nebo jeho megalomani cili....receno s Nietzschem : "Chces li se zestonasobit, z tisiceronasobit, obklop se houfem nul "" Magnus Maximus

Kdo chce o tom diskutovat, je vítán, ale musí se zaregistrovat.

15 komentářů:

  1. Jak chcete diskutovat o prázdném plku nadutcově? Nebo Vy si nedokážete odpovědět sám na to, proč se zúčastňujete diskusí na Vrbě (nebo jinde)?

    OdpovědětVymazat
  2. Já si sám samozřejmě odpovědět dokáži. Ale myslel jsem, že by se třeba chtěl vyjádřit i někdo jiný.

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud někdo uvažuje o (některých) ostatních lidech jako o "nulách", jimiž je se třeba obklopit (Nietzsche, zřejmě i M&M), prozrazuje závažnou nemoc duše. V tomto stavu se ani namátkou nelze přiblížit Pravdě.

    Stále ovšem nechápu, jak chcete diskutovat o svém psaní na Vrbu - neměl byste nejdřív reagovat Vy sám na Magnovo plkání než nastolíme nějakou diskusi?

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, hm. Hlavní důvod je to, že mne zajímá, co si o mně myslí ostatní.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem Vás poznal jako jednoho z nejzajímavějších a nejoriginálnějších diskutérů. Tváří v tvář Michaele a Magnovi se stáváte hadrovým paňácou bez vůle, bez názoru a bez postoje. Ten pohled připadá trapný nejen mně.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak díky za pochvalu. Možná není nejlepší nápad to rozebírat veřejně.

    Co se týká MMM, nemohu za to, že se nimi z valné části shoduji.

    OdpovědětVymazat
  7. To Vás neomlouvá! Ostatně mám pocit, že v otázce pro ně nejchoulostivější - Židé, Israel, sionismus - se neshodujete ani náhodou.

    OdpovědětVymazat
  8. No, v těchto otázkách máme hodně rozdílů, to je pravda. Ale určitě se od lich liším méně, než třeba Astr ode mne.

    OdpovědětVymazat
  9. Astr tam má ty svoje Chazary, ale jinak se jeho náhled na Israel a sionismus tomu Vašemu určitě blíží víc než Magnův nebo Michaelin.

    OdpovědětVymazat
  10. Nemyslím. Mluvil jsem s nimi o tom osobně a jsou hodně kritičtí.

    OdpovědětVymazat
  11. Z jejich komentářů to není poznat ani trochu. Naopak: prozrazují posedlost judeofilií a militantním sionismem. Je-li tomu ve skutečnosti jinak, pak této dvojí tváři nerozumím.

    OdpovědětVymazat
  12. To je přeci jasné: Abwehrpsychose. Jste-li napaden (ohrožen), hájíte i to, co byste normálně nehájil.

    OdpovědětVymazat
  13. Oni jsou napadeni/ohroženi 7/24 - zvláště M&M, který někde o sobě tvrdil, že není Žid...:-((

    OdpovědětVymazat
  14. To ne. Rozhodně se s tím ale - na rozdíl od Vás - neztotožňuji.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>