3. srpna 2009

Switch reloaded

Switch reloaded: Skvělá legrace z Poláků a z Čechů.

Updated.

26 komentářů:

  1. Leon Kreutzfeld3. srpna 2009 v 21:44

    Vy nas jiste tahate za nohu, jinak to nevidim.

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že za obě nohy a pány i za tu "třetí". To Rusové si legraci nedělají.

    OdpovědětVymazat
  3. Leon Kreutzfeld5. srpna 2009 v 23:24

    No je to tragedie, co se tam v tom Rusku deje. Narod Dostojevskeho a Solzenicyna se necha utahnout na varene nudli. Obavam se, ze tomu tak ale bylo vzdycky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ale pane Kreutzfelde, Němci byli daleko vyspělejší a Hitler je taky dostal (o Češích, kteří by prodali budoucnost "za 30 Kč u lékaře", ze zdvořilosti pomlčím).

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, budoucnost za 30 korun, pan Pecina je /a naprosto zblblý z ideologie nebo b/ pořád ještě má sebelikvidační tendence a chce chcípnout bez lékařské pomoci, protože při tržním nájmu nebude mít ku stáru peníze na lékařskou péči při americkém způsobu financování.

    OdpovědětVymazat
  6. Vaše láskyplná péče o mou sociální situaci mne upřímně těší, milý Jene, ale opravdu si nedělejte starosti, jsem zvyklý pracovat (a nic od státu nechtít) a za svou práci jsem vždy dostával velmi dobře zaplaceno, takže pod mostem nebo v útulku pro kapitalismem zbídačené důchodce se nejspíš nesejdeme.

    OdpovědětVymazat
  7. Jen by se měl nechat hospitalizovat v Rusku nebo i předrozpadovém SSSR. Ještě rád by pak finančně nedosáhl na lékařskou péči.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak jestlipak ten Putin také trénoval alikvotní zpěv? A všiml jste si někdo, co má na sobě? Minimálně na těch botách je vidět, že vlastenec je jen v něčem.

    OdpovědětVymazat
  9. 2 Mr Stary Pan

    Tohle byl kvalitni a zajimavy film o tuvanskych pevcich. Slepy mladenec z bluesove lihne v SaFra se podle krystalky naucil chrcet jako tibetsky mnich a odjel lokat s Tuvany samohonku ze sovetskych kanistru. A vyhral cenu.
    Bohuzel uz je po smrti.

    Tuva fascinovala i Mr Feynmana.

    OdpovědětVymazat
  10. 4 Petr: Ten film jsem kdysi viděl na MF KV. Ale mě to nebere. Je to zajímavé a obdivuhodné, ale poslouchat dýl než čtvrt hodiny to nejde.

    OdpovědětVymazat
  11. korrekshun 4 Mr Stary Pan - poslouchat dýl než čtvrt hodiny to Mr Stary Pan nemuze ;-)
    Tuvani to poslouchaji furtumfurt a i ja si s oblibou poustim CDecko origo tibetskych mnichu, ci nektery ze 4 CDecek tuvanskych Huun-Huur-Tuu.

    OdpovědětVymazat
  12. 6 Petr: Huun Huur Tu mám taky. Ale...to bude tím hulením:o)

    OdpovědětVymazat
  13. 8 Mr Stary Pan
    Tak nehul a budes to moct poslouchat dyl ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. 24 Petr: Samozřejmě jsem to myslel obráceně. BTW, Petr, to je jako zkráceně Peters?
    :o))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  15. ad LK. Měl jsem dojem, že v Německu kromě PC není nic přípustné. Jsem příjemně překvapen, že tomu tak není.

    OdpovědětVymazat
  16. ad Starý pán. Je nějaký důvod se domnívat, že ty boty nejsou ruské?

    OdpovědětVymazat
  17. Řekl bych, že to logo na nich hovoří jasně.

    OdpovědětVymazat
  18. Re GP:
    No původně jsem si byl jistý, že to jsou Salomony. Ale musím přiznat, že teď už tam to logo taky tak jasně nevidím. Ale stejně bych řekl, že to jsou ony.

    OdpovědětVymazat
  19. Může to být ruský padělek. Rusové si s nehmotným statky příliš hlavu nelámou.

    OdpovědětVymazat
  20. Sakra, pro jistotu jsem se podíval, jestli Salomon není ruská firma. A s hrůzou jsem zjistil, že je francouzská. Asi svoje Salomony vyhodím a koupím si nějaké ruské. Škoda, že už si nemůžu zajet do Mimoně koupit za stovku nějaká bagančata.

    OdpovědětVymazat
  21. No, může. A kdyby to byl nějaký Dimitrij Kazakov, věřil bych tomu. Ale takhle? I Kim Čong Il si nechává dovážet (ne tu přiblblé montérky, samozřejmě)...

    OdpovědětVymazat
  22. Kdo ví. Možná bychom měli do Moskvy položit dotaz, jaké značky a kde vyrobené nosí Putin boty.

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem pro. Špatně to pro něj dopadne v každém případě. Buď bude užívat padělek, nebo nejspíš došlo k jemné manipulaci, aby nebylo možné snadno identifikovat Salomony. V každém případě je to jasný útok na základy imperialistického kapitalismu kontrolorů porodnosti z Wall Street, u něhož nelze vypozorovat časovou koincidenci s výročím rusko-gruzínského konfliktu, v němž Rusové právě tak svévolně vztáhli své ruce na Koreu.

    OdpovědětVymazat
  24. Za tu srandu to stojí. On na PR velice dbá, takže je pravděpodobné, že nám jeho kancelář odpoví. Aspoň si procvičíme ruštinu.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>