22. ledna 2008

Profil Tachecí

bez kommentáře: "Něco vám řeknu. Rodit děti může každý, kdo je zdravý, to nevyžaduje žádné zvláštní úsilí, žádnou přidanou hodnotu. Počnete dítě během docela příjemného procesu a s trochou nepříjemností ho porodíte. To nepokládám za zásluhu, to je lidská přirozenost. Ale pak je soubor činností, které vyžadují úsilí. A já si prostě vážím každého, kdo to další úsilí vynakládá. Pak si můžete vážit všech lidí, kteří pracují. Ve všech oborech. I v politice. V téhle zemi je úzus nevážit si politiků, ale já si vážím těch, kteří pracují. Nalevo, napravo, kdekoliv. Nemusíte se s ním shodnout, ale můžete si ho vážit za to, že pracuje. Ne každý v této zemi pracuje."

2 komentáře:

  1. To je opravdu strašné! Nejprve, když jsem viděl tu televisní diskusi, jsem byl několik hodin silně vyirritován, že někdo tak příšerný může vůbec existovat. Teď už mi je jí vážně líto: to musí být chronicky nešťastná osoba, která nemá ani páru o tom, co je to láska.

    OdpovědětVymazat
  2. No já spíše věřím jednomu anonymnímu kommentátorovi, že v práce je sice příšerná, ale doma si to kompensuje neskutečnou laskavostí; tedy úděsná šéfka, ale ideální manželka.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>