28. května 2008

Řádění psychopata Petra Mauleho

Protože se Petr Maule rozhodl, že zahnojí ZMP svými sračkami, do doby, než se uklidní, jsem opět zavedl moderování kommentářů. Protože je můj přístup k Internetu poněkud omezený, omlouvám se, že Vám schválení kommentáře může trvat poněkud déle, pokud se toho nějaký můj kollega neujme místo mne. Stálé kommentátory vyzývám, aby se stali členy ZMP, protože pak jejich příspěvky moderování nepodléhají.

15 komentářů:

  1. Na Psu dal nějaký troll Boutrosovi okusit jeho vlastní medicíny. Zřejmě ho má plné zuby celý internet, pochopitelně s výjimkou žump.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzdyt ani na Zumpe nedokazuje nic vic nez, ze si sam namlatil.

    OdpovědětVymazat
  3. I když si myslím, že už mě u Boutrose nemůže nic překvapit, skutečnost mě vždy usvědčí z omylu...

    z Nezvědavce (Stworova sbírka pitomců):

    Tanciburkovi odpovidam zde
    Autor: dr.benway 05/28/2008 12:37pm
    abych nerozmelnoval temata debat spinou internetovych trollu. Sem se to hodi.
    Experimentem jsem si dokazal, ze onen falesny hajzl Juchelka je temer nade vsi pochybnost troll "neznalek" (ten nick se k nemu hodi). Na trollovaci zumpe wikipedie.blogspot.com na mazaci sluzbu a pilne hlida, aby tam zustaly jen sproste vylhane pomluvy a slusne komentare maze. Schvalne jak dlouho tam vydrzi tenhle ;-)):
    Deji se zajimave udalosti v zajimavem casovem sledu.
    Je tedy nyni naprosto jasne, ze neznalek = Juchelka a na zdejsi zumpe panuje mazaci pohotovost. Svinarny zdejsiho trollovaciho spolku je zacinaji dohanet ;-)))...ale Kitsune s nejvetsi pravdepodobnosti neni.

    Tim koncim dnesni zpravu o trollech, venku je prilis hezky na to abych si kazil den podobnou spinou, necham Juchelku & spol., at se vali ve vlastnich vykalech, prikovani ke computeru svou nenavistnou a krivou demenci...


    Má někdo ponětí o co jde???

    OdpovědětVymazat
  4. Asi se mu posmíváme podobným způsobem. A navíc ho zřejmě zasáhlo silněji než jsem přespokládal pro něj jako ušité označení "anarchofašista".

    OdpovědětVymazat
  5. Troll o trollech.

    "Má někdo ponětí o co jde???"
    Osobne jiz nehledam kdo je kdo ale vcera mi kdosi napsal, ze Tanciburek & Benway (plus dalsi) jsou jedna osoba.
    Neni divu, ze si spolu tak dobre rozumi.

    OdpovědětVymazat
  6. Má někdo ponětí o co jde???
    O chorobu. Duševní. Se divím, že zrovna Tobě to musím vysvětlovat. Stačí si přečíst jedinou neználkovu reakci k srbské tématice a je každému jasné, o koho se jedná.

    OdpovědětVymazat
  7. Re: Vodník

    Já vím a dlouhou dobu jsem si myslel, že to dělá prostě z nějakého důvodu schválně. Když si ale člověk přečte jeho relativně koherentní výpotky, které jednou za čas postuje na Sprše (včetně jeho zamindrákovanéhoo opičení se) tak člověk pochopí, že je to nut.

    Nejsmutnější na tom je, že tito sebestřední jedinci jsou de facto neléčitelní - k psychiatrovi Boutros nikdy sám od sebe nepůjde (a to se vsadím, že přinejmenším k psychologovi má levný přístup přes zaměstnavatele...)

    Re: Neználek

    Já bych řekl, že ho spíš dostalo to březí...

    OdpovědětVymazat
  8. Boutros používá x identit, aby zmátl své kritiky. Většinou se mu to nepovede. Sám však nedovede pochopit, že například Ivan a p. Juchelka není jedna a táž osoba, což podle jejich názorů pozná každý, kdo má ICQ > 100.

    OdpovědětVymazat
  9. Juchelka mi v soukromém mailu prozradil, že je Ivan. Vy byste taky už konečně mohl vyjít s barvou ven a přiznat, že jste Prokop. Já se klidně přiznám, že jsem max. Jediný, kdo je nezaměnitelný originál, je Astr.

    OdpovědětVymazat
  10. To si vyprošuji. Já jsem přeci Aleš Zeman a v horším psychickém rozpoložení Magnus Maximus.

    OdpovědětVymazat
  11. Radeni pokracuje. Kamrad me pojmenoval dlazdicem. Zrejme nevi co dlazdici vubec delaji. Ale take jde o sprostotu. Chce tim rici, ze neZvedavci jsou vsichni dlazdici?

    "Re: Rudá garda odpískala hladovku
    Autor: Tancibůrek 06/04/2008 8:17am
    Pastinak napsal:
    Sprosty jste vsichni jak dlazdici

    Pastyňáku máš to trochu popletené. Dlaždič sem chodí otravovat jenom jeden. A tím je tvůj stejně natvrdlý kolega bonz vodník Jarouš Krauz z Brisbane, ten na to má i od bolševika papír, že je hrdým příslušníkem dělnické třídy. Tak pozor jó."

    OdpovědětVymazat
  12. Ježíšmarijá, proč tam pořád chodíš a když už to čteš, proč na to reaguješ?

    Ty jsi příliš hodný, na to, abys s ním bojoval jeho prostředky a stejně bys asi prohrál - šílenci mají většinou nadlidskou sílu a výdrž.

    I když profesionální psychiatr by byl asi nejlepší, ignoruj ho a můžeš doufat, že se ta agresivita časem obrátí proti němu. Já u něj rozhodně pozoruji dlouhodobý sestupný trend.
    ---
    BTW, nic si nedělej z jeho posměšných poznámek na tvou adresu. Ten neomylný blb si zřejmě myslí, že v Moscow, Idaho mají Kreml... : )))

    OdpovědětVymazat
  13. Ja tam nechodim.
    Cenzor me zablokoval, protoze jsem vyzval aby podali dukaz o svych lzich. Nedali ale jen tlachaji dal stale o nicem.
    Ver, ze jejich bliti nectu a jen skanuji jmena.
    Oziveni Sprchy jiste pozvedne tamejsi uroven.

    OdpovědětVymazat
  14. WTF!?! Nezlob se, ale asi jsi něco z toho číst musel, když jsi to sem postoval... Prostě tam nechoď, ju? ; )

    OdpovědětVymazat
  15. Cetl jsem co se tyce meho jmena. On se tim trolovanim vlastne urazi sam ;-)
    Jinak zbytecne plky. I kdyz tam na cas nejdu, znami mi stejne posilaji perlicky, ktere "stoji za to" :-(

    OdpovědětVymazat