23. srpna 2008

Beru Magna za slovo

Beru Magna za slovo a vsadím se s ním, že v úterý 4. listopadu 2008 bude novým americkým presidentem zvolen Barack Obama, neboť porazí Johna McCaina. Pokud prohraju, tak veřejně uznám, že filosofii dějin rozumí lépe než já.

Pro Michaelu off topic: Chcete-li kommunikovat po e-mailu, tak musíte na e-maily také odpovídat.

Pro Magna: Jsem jen chudý státní úředník; nemohu tolik investovat. Sázka tedy není uzavřena. Když prohraju, tak svůj slib splním, když vyhraju, tak holt nedostanu nic. Nicméně dobrý pocit mi postačí.

Updated.

32 komentářů:

  1. Mimochodem, koho tipujete jako republikánského kandidáta na viceprezidenta. Biden je u Obamy spíše znouzectnost, ale ne uplně tragická volba...

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud to byla mladší bělošská žena přijatelná i pro sociální konzervativce, tak by to republikánským šancím dost pomohlo. Logicky tak vychází Sarah Palin, ale těžko říct, na koho McCain vsadí.

    OdpovědětVymazat
  3. To vůbec netuším. Zase tolik se v US politice nevyznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Prohrajete! Já tipoval McCaina na Vrbě už před rokem, když ještě byla ve hře Hillary. Jednak Amerika IMHO není zralá na to, aby měla presidentem "negra" nebo ženu, druhak jsem předpovídal, že ve finiši se McCain přihlásí k tradičním americkým hodnotám (rodina, anti-gay, antirusism - viz jak mu pomohla Saakšviliho potrhlá akce) a buranské USA nakonec dají přednost pokračování zhoubné Bushovy politiky až do trpkého konce.

    OdpovědětVymazat
  5. S filosofií dějin to ovšem nemá nic společného...

    OdpovědětVymazat
  6. Nesuď dne před večerem. V roce 1992 jsem Clintona rovněž uhodl, takže uvidíme.

    Podle Magna filosofie dějin odhaluje hlubinné trendy, s čímž souhlasím. Teď se ukáže, kdo s koho a jako správní filosofové ručíme svým životem. Magnus tvrdí, že hlubinný trend je neokonservativní, já, že dobrodružstvím v Iráku naštěstí skončil. Obama bude vystupovat jako mírotvůrce a na to budou Američané slyšet. Tím vyhrál volby i Nixon, jak nás dějiny / historie učí.

    OdpovědětVymazat
  7. Jenže jste zapomněl na moc AIPACu. Obama je pro Israel hrozbou, celý Eretz.cz podporuje McCaina.

    OdpovědětVymazat
  8. Eretz.cz má k AIPAC blízko asi tak jako já. Obama se před AIPAC pokořil; tím je problém vyřešen.

    OdpovědětVymazat
  9. Není vyřešen. Čtěte Eretz.cz, tam jsou články z israelského tisku - získáte tak obrázek o tom, jak israelští Židé vnímají oba kandidáty.

    OdpovědětVymazat
  10. Mimochodem, mohl by mi někdo objasnit rozdíl mezi Vodníkem a Vodníkem007? Který je pravý a který stínový? Nebo jsou to schisofrenické manifestace téhož živočicha?

    OdpovědětVymazat
  11. Vodník je pravý Vodník (též Vodník Utrechtský) a Vodník007 je pravý Vodník007 (jinak zvaný Jerry aneb Vodník Kalifornský). Na různých žumpách pak občas vystupují trollové se zrůdnými plky, kteří se podepisují "Vodník", a ti jsou stínoví.

    OdpovědětVymazat
  12. Obávám se, že Israel (jak soudíte Vy) a EU (jak soudí Magnus) amerického presidenta volit nebude. Toho budou volit modré státy a těch bude letos více než rudých.

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za vysvětlení. Taxonomicky je to, myslím, jasné (Vodník007 bude zřejmě koprodukční), jen bych místo těch stínových vodníků (jejichž cílem by mělo být nastoupit po tvé abdikaci na tvé místo) hovořil v nejlepší ruské tradici o lživodnících.

    OdpovědětVymazat
  14. Také si myslím, že dějinná logika hovoří pro Obamovo vítězství, jen někdy dějiny svou logiku neuposlechnou.

    OdpovědětVymazat
  15. Vodnik, popularni slovo, jiste take diky Ladovi. Kdyz jsem pokrtival prvni pocitac, na AOL, vodnika tam jiz nekdo mel.
    Server vyzval k pridani cisla. Stalo se.
    Mimochodem 007 je take casto uzivany privesek u mnoha prezdivek. Na svete je presprilis lidi a jednou budememe mit jen velmi dlouha cisla.

    OdpovědětVymazat
  16. Vodník v Kalifornii? No, nevím. V Utrechtu si ho ještě umím představit, nebyl by sice autochtonní, ale mohl připlout z německého území po Rýnu (takový hodně komisní, německý vodník, žádný popletený taťulda jako u Lady, ale vodník v uniformě s černými koženými popruhy, jak se ve výkonu podvodní služby sluší).

    Americký vodník (oficiální překlad "water imp" mi nikdy neseděl), to bude nějaká hollywoodská zpitomělina nebo disneylandová atrakce.

    OdpovědětVymazat
  17. "to bude nějaká hollywoodská zpitomělina nebo disneylandová atrakce."
    Snazite se boutrosovat?

    Zvolil jsem prezdivku pred vice nez 10ti lety. Skoda, ze jsme se virtualne nepotkali drive. Mohl jste mi poradit.

    OdpovědětVymazat
  18. Nikoli, pokoušel jsem se o humor. Omlouvá se, pokud se vás to dotklo.

    OdpovědětVymazat
  19. Petersi:-)

    Pro Magna: Jsem jen chudý státní úředník; nemohu tolik investovat.
    ---------------------------------
    Dobre jste udelal ze se takto jistite:-)
    Ne ze bych Vam Obamu nepral, ale obavam se ze MM ma pravdu. Sice to vidi po svem a ctenar po precteni jeho nazoru (je li jeho) by mohl nabyt dojem ze Emericky volic je neco moudreho:-) naopak moudre to rekl Vas posametovy ministr zahranici kdyz pravil ze mezi emerickym redneckem a ruskym clovekem je jen ten maly rozdil ze ten emerican je lepe vykoupan:-)
    Patrne pan ministrD. se zachoval jako dobry diplomat a nediplomaticky nerekl,"jeden vetsi blbec nez druhej", ale..
    na druhou stranu, MM je na Vas docela hodnej, ac fajnsmekr, rekl si sice ano o dobrou whisky, ale mohl byt i narocnejsi kdyby se vsadil u teto znacky o tridu vyse, LAPHROAIG 10Years Old ma jen 40%, mohl se vsadit o tutez znacku v kvalite " QUARTER CASK" coz je LAPHROAIG starsi a 48% :-)
    Po snehu mi dnes v noci docela chutna podobne fajnove zakourenej single malt BOWMORE Islay-12 leta.

    Tusim, ze jsem Vas asi nepotesil, ale "moudri" Amici si asi (jak to na jejich moudrost stale dnes vypada) vylizou pohar viteztvi az do dna a po soucasnem plesidentovi ( radeji bez komentare) si to pojisti zvolenim tentokrat zkuseneho valecnika, kterej jim nauctuje do invojsu i roky kriminalu ve Vietnamu i s urokama:-)
    PS
    Vodnik sice ma pravdu o hlubokem predklonu v Obamasofskem stylu pred Bohem a penezmi vyvolenymi, ale bude mu to asi plat prtne a Vas by to mohlo stat dobry LAPHROAIG. Ma MM obcas pravdu a kdyby si to neposiral odskoky do sprostaren byl by i ke cteni.
    ------------------------

    OdpovědětVymazat
  20. Také jako tůto, víte?: http://en.wikipedia.org/wiki/Silent_majority

    OdpovědětVymazat
  21. á humor?
    Pardon, uz se chechtam :-))
    Mam dlouhe vedeni.

    OdpovědětVymazat
  22. Obávám se, že Israel (jak soudíte Vy) a EU (jak soudí Magnus) amerického presidenta volit nebude.
    Máte pravdu v tom, že Magnus se mýlí: EU amerického presidenta skutečně volit nebude

    OdpovědětVymazat
  23. Ad TP: máš pravdu, lživodníci je nejpřípadnější termín. Mezi ně ovšem nepatří můj kalifornský pobratim Vodník007.

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to, Vodníku, že se ti někdo vlámal do účtu na Googlu, tak si to, prosím, dej do pořádku, změň si heslo a pošli mně nebo Petersovi mail ze své adresy, abychom prověřili, že je "bezpečnostní incident" vyřešen a nebezpečí zažehnáno. Dočasně jsem nastavil, že nemáš práva správce: jinak by, obávám se, útočník mohl Petersův blog ovládnout.

    OdpovědětVymazat
  25. Ad TP: díky! Nemohlo se mi dostat lepší pochvaly za zdařilou maximální imitaci než žes znejistěl a uzavřel mi práva (nechci to podepsat "hahaha", aby sis nemyslel, že intruder zneužívá můj blog nedále)

    OdpovědětVymazat
  26. No, až mi pošleš mail ze své adresy a potvrdíš v odpovědi dvanáctiznakové heslo, budu mít opravdu jistotu :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Nemám Tvůj mail, ale poslal jsem mail Petersovi.

    OdpovědětVymazat
  28. Můj e-mail najdeš v mém profiu, když klikneš na link s mým jménem.

    Jsem vážně zvědav, jestli mě přesvědčíš nebo zůstaneš Maxem trvale.

    OdpovědětVymazat
  29. Vodník (utrechtský) svou authenticitu prokázal a byl s náležitými poctami uveden zpět do všech svých privilejí, teď ještě zbývá zjistit, který vtipálek se podepisuje jako Parvus Minimus :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Dalo se to čekat, ale teď ještě zjistit, kdo vyhraje volby.


    Poslední dovoje se daly předpovědět snadno. Paradoxně ty, u kterých se to předem zdálo jasnější, skončily díky Floridě dost těsně.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>