16. ledna 2010

Nový US film

Coming soon.

14 komentářů:

  1. Hmm, to bych docela shlédnul, pokud se to zde dostane do kin. Tady je něco ze současnosti...

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, něco podobného nedávno zbořilo Facebook. Zapojil se i Škromach.

    OdpovědětVymazat
  3. Já nevím, o co jde, jako obvykle. To "My city" mi poslala jedna známá, nad tím jsem krčil rameny a s tím Rumcajsem mi to uniká úplně...

    OdpovědětVymazat
  4. Prvoplánově nejde o nic. V tom je ten vtip. Jinak 'My city' je kampaň Budvaru na sbírání osobních údajů - převážně emails.

    OdpovědětVymazat
  5. obvykle mi tenhle styl vtipku (myslim Rumcajse) moc nerika, ale tenhle kousek mi rozesmal....

    OdpovědětVymazat
  6. Skoro jsem z Rumcajse spadnul ze židle: skvostná parodie na Hollywood!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak pro mě je teda tenhle post šokujícím zjištěním, jak jsem se odcizil českému humoru. Já tu "parodii na Hollywood" naprosto nechápu a vůbec mi na tom nic k smíchu nepřipadá. Myslel jsem, že je to tvář nějakého politika, který krade, nebo něco podobného, ale "jen tak" - ne, to mi vážně nesepnulo...:-((

    OdpovědětVymazat
  8. Leon Kreutzfeld17. ledna 2010 v 16:22

    1. Nemel by to byt spis Rumzeiss?
    2. To My city jsme tez nepochopil. To je oficialni material z Budvaru? To je Peters s Lucernou tak slavny?

    OdpovědětVymazat
  9. Ad Vodník:

    Podívej se, kolik je tam hollywoodských cliché: les prozářený zadním světlem, "historický" kostým knížepána, včetně velké umělé pihy jako z Barry Lyndona, idiotská tagline…

    OdpovědětVymazat
  10. Vodník, TP: Je to vteřinový humor, podíváš se, rozpoznáš klišé, jak píše p. Pecina, a tím to vlastně končí... Instantní, krátký zážitek - typický pro dnešní dobu.

    Já v Rumcajsovi ještě navíc vidím podobiznu Saddama Husseina a proto si myslím, že tento film se v USA promítat nebude. The rebellion begins? Prosímvás! To by mohl být volební plakát baathistické strany!

    OdpovědětVymazat
  11. LK:
    1. měl!
    2. to je taková hračka pro egomaniaky. Člověk si tam může naprogramovat svoje jméno (nebo v tomto případě AJ "Lucernu", "Wikipedii" a "Peterse"). Takže se můžete opájet reklamami "Leon bloguje" nebo pražskou ulicí "Kreuzfeldova". Budvar pak sbírá adresy lidí, kteří tímto způsobem onanují (jak a co s nimi pak dělá, na to se zeptejte AJ).

    OdpovědětVymazat
  12. Vodník: Nevím, co přesně s osobními daty Budvar hodlá dělat. Předpokládám, že po chvíli začne otravovat lidi posíláním nějakých marketingových emails, apd. Já sám jsem jim samozřejmě žádná svoje důležitá data nedal.

    OdpovědětVymazat
  13. Leon Kreutzfeld17. ledna 2010 v 21:53

    Dekuji, pane Vodnik. To jsem vubec nepochopil a nevedel. Uz na to mam ale ruzne zajimave aplikace. Brzo misto Lucerna tam brzy pujde treba dat rovnou xicht.

    Jak se s takovou technologii vyporadaji policejni kamery, ruzni youtubove a fejsbuci, to bude zajimave.

    OdpovědětVymazat
  14. Ad Rumcajs: uz jen predstava dalsiho kycovite klisoviteho remake klassicke (mineno ironicky na druhou) latky, Rumcajse, do velkofilmu. Na tomhle vtipu je dobre ze je dovedeny do detailu, neni uplne prvoplanovy. Ale da se pochopit ve vterine a zase se i trochu sam shazuje. Alespon tak to vidim ja.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>