25. února 2006

Jsem ochoten se dohodnout..

Jsem ochoten se dohodnout. Kdyz se prehnane humanisticke USA muzou porad snazit se dohodnout s Araby, misto toho, aby je srovnaly se zemi - proc bych se nemohl ja dohodnout s par Wikipedistama? Je o me znamo, ze mam dobrou vuli. Wikipedista Dodo se citi urazen mym poslednim postem a pise mi nasledujici:

Vážený Rosto, svými příspěvky, jimiž mě haníte na svém blogu, se projevujete jako daleko militantnější než já; ba jako člověk bezpáteřní. To, co o mně (a nejen o mně) píšete, se nezakládá na pravdě a obsahuje množství urážek. Žádám Vás proto o stažení tohoto Vašeho příspěvku z Vašeho blogu a o omluvu. --[[Wikipedista:DodoDodo]] [[Wikipedista diskuse:Dodo✉]] 08:18, 25. 2. 2006 (UTC)

Mily Dodo, to, co je o me v mem hesle na Wikipedii se nezaklada na pravde a obsahuje mnozstvi urazek. Tento blog cte treba sto lidi, ceskou Wikipediie tisice - kdo je na tom hur? Ty jsi neznamy knez, ja jsem verejne znama osoba. Kdyz se snazim lzi a urazky z meho hesla odstranit, jsou tam hned navraceny a ja jsem byl dokonce i blokovan. Ty sam jsi mi blokovanim nekolikrat vyhrozoval. Pripada ti to jako Bozi spravedlnost a nebo je to porad v rukou lidi?

Jsem ochoten post, kterym se citis urazen, odstranit a omluvit se, pokud se mi dostane z tve strany stejne zdvorilosti:

1. Zadam odstraneni tveho vyhruzneho komentare, ze jestli si budu stezovat na Cinika, tak ty sam misto toho zablokujes mne a vysvetlujici omluvu v tomtez prostoru.

2. Zadam viditelnou snahu (jiste ze to nemuzes udelat uplne sam, jsou tam i ostatni spravci) o odstraneni lzi a pomluv z meho hesla, tato snaha musi trvat az do dosazeni cile - tedy odstraneni pomluv a lzi z meho hesla.

3. Zadam, aby ses napriste zdrzel jakyhkoliv komentaru na mou osobu (s vyjimkou technickych pripominek), zdrzel se pochopitelne blokovani me osoby i jejiho prosazovani, stahl svuj hlas PROTI ve volbe do arbitraze a dal ho do sekce Nerozhodny, kdyz uz nemuzes byt pro a i v budoucnu vubec o me osobe nehlasoval a nevyjadroval zadny nazor.

Pokladam svou nabidku za zcela rozumnou. Vyjadri se v komentarich, ne na Wikipedii, tam diskutovat nebudu - to neni svobodne forum.

3 komentáře:

  1. Cituj co je údajná "pomluva".

    OdpovědětVymazat
  2. Fotografie nebyla opatrena zadnym copyrightem - je tedy soucasti "public domain". A co se tyka zbytku - opakuji důrazně svou žádost o stažení pomluv ve Wiki-hesle o me, odvolani veskereho vyhrozovani na mou adresu. Uvedomujete si ve svych zpitomelych hlavach, ze terorizovat muzete jen nekoho z Ceska, kdo se vas bude bat - ale ne mne?

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím to dost podobně jako Augustin.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>