10. února 2006

Problém lyncherů

Kdysi jsem požadoval, aby ten, kdo se podepsal pod ostudný lynch, svůj podpis též výslovně odvolal. Tento požadavek splnil jen p. Vrba. Není se co divit, bylo to upřílišnělé. Vlastně jsem po nich chtěl, aby se ponížili.

Proto svůj názor reviduji. Místo slov ať mluví činy. Proto p. Vrbu, Zanatica, Lisa, Karakal, Zirlanda a Pastoria nadále za členy Bandy 25 nepovažuji.

Updated.

17 komentářů:

  1. Karakal, Vrba, Zanatic ve Skupině 25 vůbec nebyli.

    OdpovědětVymazat
  2. Já vám opravdu přestávám rozumět. Předchozí anonym má pravdu, Karakal, Vrba ani Zanatic mezi těmi, jež jste zval Velkými modráky, přece vůbec nebyli. Také jsem myslel, že v rámci arbitráže se pokusíte vymyslet způsob, jak byste na české wikipedii mohl tvůrčím způsobem koexistovat. Věřím, že byste v takovém případě mohl být pro wikipedii přínosem. Ale zároveň si nejsem jistý, jestli o to sám vůbec stojíte... třeba vás opravdu víc baví psát si blog a tu a tam si založit loutkový účet, který nemá žádný konstruktivní smysl. Ani svých práv v současném arbitrážním sporu příliš nevyužíváte.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale byli. Karakal mne lynchovala jednou, p. Vrba 2x a Zanatic, pokud vím, jednou.

    OdpovědětVymazat
  4. Velcí modráci <> lyncheři. Pokud to mohu srovnat s minulým régimem, tak velcí modráci jsou kommunističtí papaláši, lyncheři jsou odesílatelé resolucí na podporu popravy Milady Horákové, kteří samozřejmě Miladu Horákovou sami nepopravovali.

    OK, mohu se o to pokusit. Zatím jsem si myslel, že bych mohl být normální řadový wikipedista.

    Myslím, že pomocí mých maňásků jsem provedl spoustu užitečných editací. Jinak jsem došel k závěru, že není třeba reagovat na každou pomluvu, zvláště, když kommunita na přehnanou aktivitu reaguje negativně a pomluvy se stále opakují. Nebo jaká jiná práva máte na mysli?

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud o tom někdo pochybuje, zúčastnil jsem se jednoho "lynche" (ač nazývat to lynčem mi připadá směšné).

    OdpovědětVymazat
  6. On to skutečně lynch byl. Nyní to vypadá, že i nynější arbitrage nemá daleko k lynchi. Uvidíme, mohou mne překvapit toliko positivně.

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavně aby nějaký lyncher neprovedl sabotage arbitrage a svým engagment nezměnil régime na wiki.
    V minulém kommunistickém régimu byly sice sabotágní praktiky řídké, ale přesto to protikommunistickou kommunitu posilovalo v boji proti kommunistickým papaláchům ve prospěch bourgeoisie.

    OdpovědětVymazat
  8. Co říkáte tomuhle?
    http://www.blisty.cz/2006/1/24/art26704.html

    OdpovědětVymazat
  9. ad gogo. Zajímavé, ale nadpis je bulvární.

    OdpovědětVymazat
  10. Nešlo mi o hodnocení BListů. Překvapilo mě, že je možné, aby někdo zakázal vyslovit nebo napsat nějaké jméno a neuposlechnutí postihoval! Naposledy jsem se s něčím takovým setkal v dokumentu o národech Sibiře, myslím to byli Evenkové, kteří místo slova "medvěd" museli používat opisy jako Lesů pán, Hospodář... Označit medvěda přímo nesměli.
    Myslel jsem, že budete mít o kauze bližší info, když se kolem en a de wiki točíte.

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud jsem to pochopil dobře, tak tam šlo o právo na soukromí. Točím se kolem en:, ale dění na de: nesleduji.

    Jinak "medvěd" je právě krycí označení. :-) Původní slovo neznáme.

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluju k vyhnání -jkb-. :-)
    A předběžně odvolávám svůj podpis pod "lynchem".

    OdpovědětVymazat
  13. Já naopak svůj podpis přidávám. Přestal jsem věřit vaší dobré vůli.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty mamrde. Uz mam tvyho rozjebavani dost. Poslu na tebe dva ukrajince. Potrebujes trochu srovnat fasadu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrá vůle? Jaká dobrá vůle, když napíšu, že Koukal je upravenec a jsem za to 2x zablokován? Přitom je to nikým (až na Cynika, ale to nemá sebemenší význam) nezpochybnitelný fakt.

    OdpovědětVymazat
  16. Díky. Přerušil jsem mlčení a reaguji na Sprše.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>