2. února 2006

Zvýšený zájem médií

Tento blog se najednou z ničeho nic začíná stávat slavným. Píše o něm i Louč. Proto jsem zavedl sledování statistiky přístupů.

19 komentářů:

  1. slavny a proslaveny neni to same ;-)))

    Cetl jste ten clanek na Louci? Mate soudnost?

    OdpovědětVymazat
  2. {hahaha}

    Petersova odpoved na slusnou kritiku cenzury na blogu Vrba:
    "Pokud se Vám to nelíbí, tak jsem nepřispívejte, to je snadná pomoc. "
    mala rada - vetsi soustredeni na uznavany pravopis a mene zarputilosti s orthografii, Petersi, SEM a JSEM jsou znacne rozdilna slova.

    Petersovo motto na jeho blogu:
    "Jsem odpůrce censury jakéhokoliv druhu,..."

    poznamka anonymouse:
    "jak kdy a podle toho kteremu panu se vlisavam, coz Peters?"

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se to liší?

    Ano, četl. Už jsem poslal odpověď.

    Proč bych neměl mít soudnost?

    OdpovědětVymazat
  4. Jinému anonymovi: soukromá censura neexistuje. To Vám asi nedošlo.

    Jinak Vám gratuluji, že jste v životě neudělal překlep.

    OdpovědětVymazat
  5. Jinak statistika hlásí a mé dedukční schopnosti dovozují, že první anonym je starý známý Boutros.

    OdpovědětVymazat
  6. na vase dedukcni schopnosti bych moc nespolehal, ale fizlovani vam jde dobre ;-)))

    cauky Gus, blokujte mi IP, jestli to umite, to je ve vasich kruzich modni. Takova cenzura, na kterou potom muzou ovce reagovat slovy "ja zadnou nevidim" ;-))
    Stwora to dovedl k dokonalosti.
    ahoj b.

    OdpovědětVymazat
  7. To není žádný kumšt: 14 18:32:54 sarwcorp.amat.com. Ale měl byste zahodit to M$IE.

    Já nic neblokuji ani nemažu, byť je tento site soukromý.

    OdpovědětVymazat
  8. {hihihoho}

    dialekticka schiza v plnem proudu
    Citat #1:
    "Když já už jsem ztratil trpělivost s těmi všemi policajtskými náturami a jinou podobnou verbeží."
    Citat #2:
    "statistika hlásí a mé dedukční schopnosti dovozují, že první anonym je starý známý Boutros" plus zverejnovani IP adresy i s operacnim systemem.

    Gus vy jste unikatni stvoreni ;-))))))))))

    OdpovědětVymazat
  9. proslaveny vs. slavny

    infamous vs. famous

    slavny ma positivni konotaci
    proslaveny nema s kvalitativnim hodnocenim nic moc do cineni.
    Vrazi nejsou slavni, ale proslaveni.

    Vas blog neni ani jedno ani druhe. Slavny urcite ne, proslaveny mozna, ale jen v uzkem kruhu petersofilu studujich neobycejne uchylky human animals ;-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Na tomhle článku jsem jasně napsal, že jsem zavedl statistiku přístupů. Zajímalo mne, kdo jsou všichni ti anonymové, co se tady pořád rojí. Aspoň že Vy jste se konečně začal podepisovat.

    OdpovědětVymazat
  11. Asi jste dlouho venku, v češtině takový rozdíl není.

    OdpovědětVymazat
  12. mno, Petersi, nekdo, kdo pise "NA tomto clanku jsem napsal..." moc autority na analyzu cestiny nema ;-))

    b.

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, to máte pravdu. I mistr tesař někdy utne. Asi bych neměl dělat 5 věcí najednou.

    OdpovědětVymazat
  14. jojo, prace kvapna, malo platna. Jestli mohu radit, nechte wiki-wiki, vrbu, sprchu, grasely a arbitrage byt a zkuste chvili honit holky. Bude jaro, rostenky odlozi baleni a uvidite jak vam najednou prestanou lyncheri vadit ;-)))
    b.

    OdpovědětVymazat
  15. No, musel bych být osobní, takže nebudu zneužívat důvěrné informace. Radím: Mt 7, 5

    OdpovědětVymazat
  16. Petersi, Petersi ;-)))

    Jinou odpoved nez vyhruzky zverejnovani soukromych informaci nemate? Tsk, tsk, tsk.
    Ja si snad vedu ublizenecky blog, bojuji vsude proti vsem a jsem zdrojem zabavy (pravda trochu skodolibe) pro maly vysek internetova komunity?
    Abych se opravil, pokousim se byt zdrojem zabavy, ale nikoli jako psychiatricky exemplar, spise jako autor veselych clanku ;-)))

    b.

    OdpovědětVymazat
  17. To nebyla výhružka, nýbrž zdůvodnění. Pletete si pojmy a dojmy.

    Děláte zase jiné věci. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. takze bez zverejnovani duvernych informaci nemate argumenty. Argumentace ad hominem se obecne neuznava za platnou, nemate tedy argumenty ZADNE ;-))

    Jine veci dela kazdy ;-))) Vy mate jiste na mysli mou analyzu vodnikovy identity, kterou on nespravne nazyva bonzovanim. Ma to chybne, bonzovani = udavani = zverejnovani SOUKROME ZISKANYCH informaci. To dela Alex Juchelka, Stwora a nekteri extremiste na Psu. Ja ne.
    b.

    OdpovědětVymazat
  19. Jaké argumenty k urážce? To snad nemyslíte vážně.

    Každý opravdu ne. A neuhodl jste. Můžete ještě 2x hádat.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>