22. února 2006

Katholictví

Vždy jsem měl ke katholictví sympathie. Vážil jsem si a vážím mužů jako je Jiří Rajmund Tretera, Tomáš Halík nebo Marek Benda. Hájil jsem katholictví proti pravoslavnému Vodníkovi i proti protestantu RaSovi.

Ale pak přišel David Vopřada alias Blboun nejapný a Ignác Pospíšil alias Cynik a stal se ze mne tak militantní antikatholík, že by se za mne nemusela stydět Volná myšlenka v dobách největší slávy. Čím to je?

6 komentářů:

  1. A Michaela, Magnus a Andy mohou za to, že Peters nesnáší Židy. Jak málo stačí, aby si Peters udělal "názor" na cokoli. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jste přišel na podobný nesmysl, statečný anonyme?

    OdpovědětVymazat
  3. "Hájil jsem katholictví proti pravoslavnému Vodníkovi..."
    Bylo to úsilí vynaložené špatným směrem. Vsadil jste na špatného koně. To se stává...;-))

    Vodník

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěl jsem na Vás reagovat, no tak snad někdy jindy.

    OdpovědětVymazat
  5. Vážíte si Bendy i po jeho vystoupeních proti registrovanému partnerství ("ale zařazení do první dědické skupiny JE vážný problém, protože by pak byly zkracovány v nároku děti"; popaměti z ČT) a pro zneužívatele informací v obchodním styku?

    OdpovědětVymazat
  6. S postojem Marka Bendy k registrovanému partnerství hluboce nesouhlasím, ale má plné právo jej zastávat. Registrovaný partner samozřejmě musí být v první dědické třídě, stejně jako je tam manžel.

    Co se týká onoho trestného činu, blíže jsem ten problém nezkoumal, ale věřím jeho prohlášení, že je to duplicitní skutková podstata. Doc. Šámal by nepřipustil, aby vypadlo něco podstatného. Nicméně na schůzi ÚPV k NTZ jsem byl jen jednou.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>