7. prosince 2007

Když dva dělají totéž, není to totéž

První text a druhý text. Raději bez kommentáře.

7 komentářů:

  1. Vy sráči, s tímhle borcem: http://www.novinky.cz/clanek/128096-ochrankar-mel-ukrast-z-firmy-pul-miliardy-v-hotovosti.html

    jsem hrál před pár lety na rybníku hokej. A mnoho let předtím jsme si hráli na písku. A kdo je teď borec, ha?

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Medvídku, ti, co sledují tento blog, přeci všichni vědí, že je to náš spolužák.

    OdpovědětVymazat
  3. No, jistě uznáte, že mezi hraním hokeje a chozením do jedné školní budovy je asi takový rozdíl jako mezi mrdáním (abych použil Váš oblíbený výraz) a půjčováním knížek. Takže pořád myslím, že jsem daleko lepší. David Hanuš je proti němu nula.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nám hoši o něm něco bližšího napište. Jak uměl bruslit, jakou měl práci holí, jaké měl rád knížky a tak...

    OdpovědětVymazat
  5. No, já ho vůbec neznám; byl o rok níž.

    OdpovědětVymazat
  6. Bruslit uměl dobře a práci s holí také ovládal, neboť byl všeobecně sportovně nadaný, jak o tom v tisku referoval i tělocvikář Stanislav May. Akorát běhal hůř než já, takže s běháním skončil a začal dělat karate, což je asi prapůvod dále vzniklých problémů, tedy k nápadu dělat vyhazovače, následnému osvojení si životního stylu vyžadujícího stále více peněz, půjčování si a hledání alternativních zdrojů financí.

    Pokud jde o tu mediálně propíranou fixaci na matku, o té vím, ale je pro mě úplně nepochopitelná. Byl jsem a stále jsem jednoznačně na straně jeho otce.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>