14. prosince 2007

Španělský Cynik

Nejen česká část původní wikipedie trpí cyniky. Na en: jím je nechvalně známý Jossi, španělský fašista a kýčař. Místo, aby se snažil wiki vylepšit, typicky cynickým způsobem smazal užitečné informace, které se mu nehodily do krámu.

Jsem rád, že jsem pravý opak toho člověka. On:

Cultural Creative


88%

Idealist


69%

Postmodernist


63%

Existentialist


44%

Modernist


25%

Fundamentalist


25%

Materialist


25%

Romanticist


19%

Já:
Materialist

88%
Existentialist

88%
Modernist

81%
Postmodernist

56%
Romanticist

50%
Idealist

44%
Fundamentalist

44%
Cultural Creative

19%

4 komentáře:

  1. Nevím, jak jste udělal ty bločky, ale mně vyšlo tohle:

    Cultural Creative
    69%
    Romanticist
    63%
    Fundamentalist
    63%
    Postmodernist
    56%
    Modernist
    44%
    Idealist
    44%
    Existentialist
    38%
    Materialist
    13%

    OdpovědětVymazat
  2. Ty bločky se vygenerují, ale pak je nezbytné zkopírovat HMTL, nikoliv jen prostý text.

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak se zdá, že se ani s Vámi příliš neshoduji. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak se zdá, že se ani s Vámi příliš neshoduji.
    Opak by mne překvapil. ;-)

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>