28. prosince 2007

Guy Peters: Změna redakční politiky

Omezení možnosti kommentovat pouze na členy ZMP se sice osvědčilo, ale na druhou stranu se ZMP staly zabetonované. Ačkoliv jejich účelem nikdy nebylo být diskussním forem, je zpětná vazba zřejmě nutná.

Proto jsem se rozhodl obrátit o 180°: otevřít možnosti kommentovat úplně všem, bez jakéhokoliv schvalování a povinnost mít identifikační účet. Vím, že tím otevřu i stavidla trollům. Nicméně je chci upozornit: všechny kommentáře odcházejí na jednu e-mailovou adresu. Veškerý trolling bude smazán: ihned, do hodiny, do týdne. Nezaručuji tedy kdy, ale že bude smazán ano.

Co se týká kommentářů, tak účelem ZMP jsou hlavně články, přičemž možnost jejich publikace je otevřena všem slušným lidem. Kommentáře nemají sloužit k diskussi, nýbrž k upřesnění informací z článků. Budu se tedy řídit havlovským principem: Odpovídat budu pouze na ty, které mne budou inspirovat k odpovědi.

4 komentáře:

  1. Několikrát jsem Vám posílal pozvánku. Mohl jste ji využít. Vaší vinou se totiž moderace stala břemenem: uschvaloval bych se.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo porád. Vždyť se příspěvek nemusí objevit v moderované diskusi hned...

    OdpovědětVymazat
  3. No, ale bych jich takové množství, že jsem celé dny nedělal nic jiného.

    Moderace je podle mne myšlena pro lidi, kteří jdou náhodou kolem, jako například p. velvyslanec. Proto běžné pravidelné přispěvatele se naprosto nehodí.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>