27. dubna 2006

Další blok

Byl jsem opět Eggem "spravedlivě" na týden zablokován - sub specie rozsudku Nejvyššího správního soudu jsem si totiž dovolil naznačit, že Cinik je nevzdělaný.

Že by se mě někdo zastal? Neočekávám, urážka "polyglota" Cinika je přece ten nejhorší prohřešek, kterého se lze mezi tamější intelektuální elitou dopustit.

8 komentářů:

  1. Vy myslíte, že to má souvislost? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já. Byl jsem zablokován, jakmile jsem se postavil na stranu Open Proxy Editora.

    OdpovědětVymazat
  3. A kdo je ten třetí? (Pokud já jsem ten druhý.)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to Vám závidím. Jak odhadujete úspěšnost Eggova boje proti open proxy?

    Chtěl jsem jeho desyssoping a místo toho jsem usnadnil Vaši činnost. To jsou ty nezamýšlené důsledky jednání.

    OdpovědětVymazat
  5. Chudák Egg. Tolik mu to dalo práce. Dokonce ho za to mezinárodně sepsuli.

    OdpovědětVymazat
  6. O Egga strach nemám, ten si zbuseruje pár nováčků a hned mu bude lip.

    Vlastně ho docela lituji, ale z jiného důvodu: ubožák, který si musí své mindráky řešit ubližováním druhým, po vzoru komunistických lampasáků, sice asi zasluhuje pohrdání, ale je to ve skutečnosti chudák.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, je to smutná postava. Asi bych se mu neměl tolik věnovat. Postižení si výsměch nezaslouží.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>