12. prosince 2009

Rozhodnutí

Fanatický amerikanofob, Filip Sklenář vulgo Zpravodajec má na tomto blogu ban. On ví za co. A ostatním důvody naznačí Okoun. Stejně jako Filipovo mentální dvojče Ignác "Cynik" Pospíšil dosti poškodil mé vztahy ke katholíkům, mám nyní co dělat, aby Sklenář stejně nepoškodil mé vztahy ke gay kommunitě.

5 komentářů:

  1. Tak jsem se podival na Okouna a zadnou napovedu jsem tam nenasel. Snad jedine, ze je to prudic, ktery $ere lidi tak nejak univerzalne. Jako Ross Hedvicek treba, ale Filip je lepsi tesar slova.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak může jeden FS poškodit VÁŠ vztah k nějaké komunitě? Bych to dejme tomu chápal opačně, ale takto?

    OdpovědětVymazat
  3. Protože je jejím výrazným zástupcem. Vím, že to není správné, ale jsme jen lidé; podvědomé generalisaci se neubráníme.

    Jak Vodník dobře ví, jsem silně prokatholický. Po každém virtuální setkáním s Cynikem je ze mne fanatický antiklerikální atheista.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Váš viruletně antipravoslavný postoj přičítat permanentnímu virtuálnímu kontaktu se mnou? :-O

    OdpovědětVymazat
  5. Ok, chápu.

    Jste frajer, že tuto svou slabost připouštíte.

    Ostatně kdo jí občas netrpíme?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>