21. července 2006

Klíčové slovo: přiměřenost

Byl mi doporučen článek o nynější válce Israel-Libanon. Není úplně špatný, ale autor zapomněl na klíčové slovo: přiměřenost.

Nemyslím, že by Israel mělo nechat zajetí jeho 3 vojáků v klidu. (Povšimněte si, jak důsledně proisraelská média označují zajetí 3 vojáků povstalci za únos. Jako by Palestinci či libanonští šíité byla nějaká mafie). Řešení, které měl zvolit, je nasnadě: limitovaná policejní akce. Místo toho zvolil bombardování. To je pohodlnější. I proto je arabských obětí 10x více. Ale pomůže vraždění dětí někomu a něčemu? Já nevím, jen se ptám. To snad ještě můžu a nebýt pro sympathie k Arabům, hrdému národu, označován za antisemitu.

2 komentáře:

  1. Ano, ten Mnichov byl zrůdný zločin, neospravedlnitelný ničím.

    Já osobně jsem stoupenec one-state solution.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to fascinující. 300 mrtvých v rámci programu: "Když se kácí les, tak lítají třísky," je považováno za naprosto v pořádku, zatímco 300 popravených za kommunismu je považováno za nejhorší zločin českých dějin. Zajímalo by mne, kde se ta dvojí optika bere.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>