1. července 2006

Tak zase Sprcha

Sprcha je bohužel nejpopulárnějším thematem na tomto blogu, ačkoliv si to ten bezvýznamný server nezaslouží. Na druhou stranu nevidím důvod se autocensurovat a nepsat o Sprše, co si myslím. Je dobře, že jsem zde svým vlastním pánem.

Aleš Zeman napsal obsáhlou reakci na můj článek Bludný kruh. Předně, Kapitán musí tento blog sledovat, jinak by nevěděl, co se zde píše. Proč se chová jako Gogo a odmítá sem psát, netuším. Zřejmě je to nějaká standardní moravská úchylka.

Ano, právě jsem zjistil, že od nějaké blíže nespecifikované doby na Sprchu psát mohu. Problém je v tom, že nechci. Ale můžete se těšit na nějakou hezkou jedničku. :-)

Podle mého názoru je Vojtěch Dundr velice známý. Byl obětí processu s Miladou Horákovou, a to je v současnosti nejznámější process 50. let. A znovu opakuji: Pokud má Kapitán osobní výpady proti mně, nevím, proč bych naoplátku měl já šetřit jeho.

K Petrovi. Pokud tento blog nepovažujete za kvalitní medium, pak bude lepší, když sem nebudete psát vůbec. Zatím jste to právě Vy, kdo jeho kvalitu zhoršuje. Máte pravdu, že Váš názor sdílí např. Max. Nicméně, můžete mi říci jediný důvod, proč názor dvou trollů měl mít nějakou relevanci? Kdyby sem přispívali pouze trollové jako Vy, tak tento blog zavřu. Ale píše sem Tomáš Pecina, Jvano či Neználek, takže tento blog má cenu.

Možná má otázka byla formulována poněkud naivně, ale skutečně nemíním trávit precisací pouhé otázky zbytečně mnoho času.

3 komentáře:

  1. Myslím, že českou veřejnost poněkud přeceňujete. Pokud se někdo hlouběji tím procesem nezabýval, nezná jiné jméno než Horáková, možná Kalandra. 99% těch, kteří Horákovou znají, by nebyli s to z hlavy vyjmenovat ty popravené, ani kolik jich bylo, natož jména ostatních. Podobné je to u procesu se Slánským: jen málokdo zná jiné jméno než jeho.

    OdpovědětVymazat
  2. Když o ní pořád píšete, tak to mám nechat jen tak?

    Ano. Nejsem tak epický jako Vy.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Laušman s Majerem jsou ještě slavnější než Dundr.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>