20. července 2006

Open Source Software

Přehled nejdůležitějšího OSS a freeware vytvořil Ripper.

8 komentářů:

  1. Koukal jsem, ze na Sprse zase vcera bili Zidy. Pan Pavlicek z toho bez poradneho vyprasku od antisemitu nevyvazl.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Notepad2 si stáhnu. Pořádný malý textový editor mi už dlouho chybí. Potřebuji editovat HTML.

    OdpovědětVymazat
  3. OK, tak mi poraďte nějaký pořádný OSS HMTL editor.

    OdpovědětVymazat
  4. Svou osobní stránku jsem editoval emacsem, ale to asi není nejlepší doporučení...

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšel jste, Eggu, někdy o různých druzích GUI?

    OdpovědětVymazat
  6. Uz jsem Vam psal, vazeny pane Zeman, ze ted nejsem v Haife, ale v Askelonu. Nenecham si prece ustrelit hlavu.

    Jinak co se Sprchy tyce, myslite, ze tam polezu, budu se registrovat, abych byl potom mistnim Hitlerjugend zlynchovan jako pan Pavlicek? Navic uz jsem tam jednou zaregistrovan byl, porad jsem, ale nefunguje to. To bylo v dobe kdy mi google s Nohejlem posilali na mail recepty na veprovou peceni.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkují Eggovi a JzP za jejich doporučení. Zkusím, který mi bude nejvíce vyhovovat.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>