9. listopadu 2008

Usvědčený lhář Ignác Pospíšil

Známý vandal, Ignác "Cynik" Pospíšil, se opět projevil jako nepoučitelný lhář. Napsal, že jsem o svá správcovská práva přišel kvůli jejich zneužívání. Jak to bylo ve skutečnosti, což Cynik Pospíšil dobře ví? Správcovských práv jsem byl zbaven podvodem JKB, který se protiprávně obrátil na svého kamaráda stewarda, aby mne jich zbavil, ačkoliv vůle kommunity byla právě opačná.

K názoru Chmee2: "osobně jsem proti tomu, aby Cinik měl přístup do OTRS. Člověk, co každou chvíli končí a odchází z projektu, který má poměrně dost konfliktů se spoustou lidu na projektu a který nemá dle mého zcela důvěru ostatních není vhodný kandidát. Současně si nemyslím, že Cinik umí jednat slušně s lidma a při pohledu na jeho vynášení údajů z IRC mám silné pochyby, že by neměl potřebu vynášet i některé vnitřní (osobní) údaje z OTRS," není co dodat.

Nicméně smutným překvapením je Nolanus, který sprostý osobní útok na mou osobu, považuje za "legitimní a slušně vyslovený názor", ačkoliv dobře ví, že podobným sprosťárnám se nemohu bránit. Není se co divit, že wikipedisté jako Nolanus dělají z wiki stoku a ani slušní lidé jako je JAn či Vrba to nemohou vyvážit.

7 komentářů:

  1. No, Vrba jako slušný člověk… Podle mne je to zakomplexovaný kretén, jeden z těch, kteří učinili atmosféry na cs.wiki nesnesitelnou, ale když myslite.

    OdpovědětVymazat
  2. Podle ovoce poznáte je. Zastal se mne, naproti tomu si Nolanus myslí, že Cynik má přirozené právo mne urážet svými smrdutými lžemi.

    OdpovědětVymazat
  3. Řekl bych, že pan Pecina to vystihl velice trefně :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nesahejte prosím na Vrbu, pánové. Je to dobrý chlap. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Vrba je neskutečné hovado, pane Sklenáři. Možná nevíte, že mě několikrát po sobě naprosto nedůvodně, jen pro pocit, že může všechno, zablokoval, a ne na hodiny, ale na týdny. Je to jediný člověk, kterému jsem rozhodnut se za wikipedii pomstít, jakmile budu mít tu možnost.

    OdpovědětVymazat
  6. Není možná, já se shodnu s AHL71 (v druhém postu). Vrba je neřízená střela: jeho aktivity pak při nazírání partikulárními zájmy jednotlivce "někdy pomáhají, jindy škodí", řečeno s klasikem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nevím, co jste měl s Vrbou Vy, Tomáši, ale vím naprosto přesně, co s ním má za problém Cinik. A držím Vrbovi palce. :)

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>