22. května 2006

Mackova facka

Je zachycena na videu; pozdější zápas je ve fotografiích. Není překvapivé, že Rambo v sukních nemá pravdu: ODS se od incidentu distancovala. Není divu. Tyto asijské způsoby stále ještě veřejnost nebere.

Rathova slova: "Pane doktore, vy jste na mě zaútočil zezadu, jste zbabělec," Macka popravila. Inu, kdo se chce chovat jako Rambo, nemá se chovat jako uličník.

Můj názor: Když už Macek chtěl řešit celou záležitost opravdu chlapsky, měl vyzvat Ratha na souboj. Jeho kamarád Klaus by mu jistě slíbil milost v případě, že by jako lepší střelec Ratha zastřelil. Dokázal by pro svou čest riskovat život? Nebo dokáže jen přepadnout nic netušícího člověka zezadu?

Updated.

12 komentářů:

  1. Maxi, Vy máte z každého uřeknutí druhé vánoce. Jste neomylný jako Bůh? Nebo aspoň jako papež?

    OdpovědětVymazat
  2. Asijské způsoby? No mně to spíš než zdvořilé čínské mandaríny připomíná Stetson City.

    Mimochodem napsal jsem dnes na Psa ke dvěma článkům na toto téma provokační komentáře ve stylu Leona Kreutzfelda. Vzbuzené reakce jsou opravdu k popukání: od Andy, která mi zcela mimo kontext hnedle navléká SS uniformu, až po nějakého podivína, který mě ujišťoval, že je to naopak Rath, kdo svými židovskými machinacemi indukuje antisemitismus. (8-o

    OdpovědětVymazat
  3. Myslel jsem Boutrosův oblíbený Taiwan. Tam se v parlamentu fackují obden.

    OdpovědětVymazat
  4. Každý máme jinou představu o vtipnosti, to by ti mělo být jasné už dávno. BTW, nevím o tom, že by pan Kreutzfeld byl rabbi, ale řekl bych, že jakožto Žid to spíš bude myslet vážně on.

    Pokud mi nadává modrá chátra ze Psa, jest to jistým indikátorem, že jsem na správné cestě!

    OdpovědětVymazat
  5. Nebuďte Maxi zvědavý, budete brzy starý. Ale abyste mohl v klidu spát: dal.

    OdpovědětVymazat
  6. Pecina by mu dal "pravostranný direkt".

    Vidím, že tady má druhé Vánoce víc lidí... Jen si to užijte, příležitostí není zas tolik.

    OdpovědětVymazat
  7. Fackují se burani v hospodě, nikoliv getlemen. Je mi líto, ale jiný způsob jak ochránit svou čest než souboj, nevidím. Pokud máte takový problém se smrtí, je možný též souboj na šavle do první krve.

    OdpovědětVymazat
  8. Příklady gentlemanů: Václav Havel, Jaroslav Bureš, Miroslav Výborný a další.

    OdpovědětVymazat
  9. Sorry, tak je to Miloslav Výborný.

    OdpovědětVymazat
  10. To o Sládkovi jsem neslyšel.

    Podle mého názoru to byla Dášenčina osobní iniciativa.

    OdpovědětVymazat
  11. Inu ten Róm věděl, odkud vítr fouká.

    To je hraběcí rada. Je to jeho žena.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>