12. května 2006

Všehochuť

Zde bylo původně upozornění, jak mne Boutros el Uam označil za "teplouše Peterse". Protože mne slušně požádal, abych článek smazal, rozhodl jsem mu vyhovět zčásti. Aby zůstala zachována bouřlivá diskusse, článek jsem pouze přejmenoval a nahradil novým obsahem. Zároveň jsem smazal jeho žádost o smazání mezi kommentáři.

Co se týká výhružky právním postihem, chtěl bych ho upozornit na to, že své plné jméno zveřejnil sám a bez nucení na Vrbě. Je tedy poněkud absurdní domáhat se jeho smazání na tomto blogu. Nicméně jsem se ztotožnil s Leonovým názorem, že konflikt se nemá eskalovat. Beru vyhovění Boutrosově žádosti jako výraz dobré vůle a věřím, že si Boutros napříště urážky mé osoby (a to i nepřímé) nechá od cesty.

31 komentářů:

  1. S voly se clovek nesmi moc zdrzovat. V mem pripade se dokonce mistni degenerati za mne vydavaji a vytvari webstranky, ktere maji byt me vlastni, psane primitivni cecho-anglictinou a s fotkami vselijakych tlustych dedku (coz mam byt ja).

    OdpovědětVymazat
  2. Dulezite je, jestli to byla pravda! Na kazdem sprochu...

    OdpovědětVymazat
  3. Koukam, ze valka nabyva novych rozmeru. Zatimco na fronte (Neviditelny pes), je dneska relativni klid, obe znesvarene strany se ostreluji z dobre opevnenych pozic (Sprcha, Petersuv blog).

    V obou taborech operuji covert ops a probihaji zakulisni jednani o primeri. Varuji Vas panove pred eskalaci konfliktu, oba tabory disponuji zbranemi hromadneho niceni.

    Na svem blogu Kvetina nabizim zprostredkovani smiru pro oba tabory. Blog je pristupny po kliknuti na muj profil.

    OdpovědětVymazat
  4. Pane Zemane, na vasi otazku ohledne Simona Wiesenthala uz jsem jednou odpovidal na Vrbe.

    V dobe sveho studia jsem bydlel v mensi vesnici na jih od Prahy, jmenovala se myslim Kunratice.

    Co se shody nasich zivotopisu tyce, ano jiste. Jste-li Zid z Bucace, na Lvovsky Institut neni jednoduche se dostat a ovladate dobre nemcinu a rustinu, CVUT pro vas byla ta druha nejlepsi moznost. Zvazoval jsem i Viden a Krakow. Jiste jsme nebyli jedini ukrajinsti Zide, kteri tam v mezivalecnem obdobi studovali.

    OdpovědětVymazat
  5. No včera se na mě na Psu vyřádil: antisemita, popleta, a jak vidno, jsou mi podsouvány i homosexuální sklony. To aby různí Sprchaři, Vrbaři a jiné živly, které mě navštíví, o tom na netu nemluvili! Bezpochyby bude sugerováno, že jsem je tu ojebal, též jsme si píchli háčko a v noci poškodili náhrobky na židovském hřbitově.

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsem nakoukl podle Kreutzfeldovy poznámky na Sprchu. Boutros je úplný idiot. O změnách v jeho soukromém životě jsem věděl dlouho před tím, než Elvis přijel do Utrechtu (cca od Vánoc), od jiných lidí. Že jsem mu to okamžitě neomazal o tu jeho hnusnou bonzáckou držku za ty jeho analýzy mých rozvodů, tak to bylo jen proto, že nejsem jako on. Dostává se mu jeho vlastní mediciny od Juchelky a od Peterse zcela po zásluze!

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Zemane, ja bych vas opet odkazal na Vrbu ohledne svych jazykovych schopnosti. Tam uz jsme me dovednosti ohledne hebrejstiny probirali s panem Karlem.

    V Kunraticich jsem bydlel nad rybnickem. Byla tam hospoda a tak vedle ni na navsi. Byl tam vedle dost velky kostel, ale abych pravdu rekl, zadny zamek si nevybavuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Potisící špatně. Nevíš nic a doba, kdy bych ti byl ochoten něco vysvětlovat dávno minula. Go fuck yourself!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak dik.

    Jo, a vsichni jste homosexualove.

    OdpovědětVymazat
  10. Bělěhradská se jmenovala Havlíčkova, kdežto dnešní Havlíčkova, přes kterou ještě vedly koleje z Masaryčky k celnici, na mapě pojmenována není.

    OdpovědětVymazat
  11. Za Protektorátu se děly vůbec zajímavé věci: třeba Anglická byla Irische Straße - kvůli politickému postoji Irů, přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, je to tak. Šafaříkova byla Höflerstraße, z Komenského náměstí (dnes I. P. Pavlova) udělali Am Blindentor a Lublaňská zůstala Laibacher. Zato zakladatelé Sokola jim nevoněli, takže z Fügnerova náměstí se stal Möldersplatz a z Tyršovy Bontestraße. Samotná Sokolská byla Udetstraße, nejspíš po slavném německém letci z 1. světové války.

    Zřejmě jsem pracoval se starší mapou, než jsem si myslel.

    OdpovědětVymazat
  13. Na svem blogu Vam panove navrhuji predbezne zneni oslovske smlouvy, ktere by zamezilo vzajemnemu virtualnimu terorismu.

    OdpovědětVymazat
  14. Opet bych vas odkazal na Vrbu pane Zemane a na svuj zivotopis na ni. Studia jsem dokoncil v Drazdanech, nemeckym patriotem jsem vsak z pochopitelnych duvodu nebyl.

    Z ciste zistnych duvodu, nemeckym studentum nebyl po valce uznan titul.

    OdpovědětVymazat
  15. Klid bude, mamlasu, v momentě, kdy mě Tvoje krákorání přestane bavit a začnu ho mazat. Zatím ho tu ponechávám, nechci Alexe připravit o tu zábavu.

    Ty ani Boutros na tomto blogu nerozhodujete vůbec o ničem, uvědom si to, nešťastníku! Objemnost tvých ukecaných komentářů nikdy nemůže vyvážit plytkost tvých myšlenek, které reflektují - a to věru dokonale! - pouze nevědění současné filosofie.

    OdpovědětVymazat
  16. http://www.blogger.com/profile/21586986

    Zvazuji tam FAQ's, nebot to porad nekdo resi ve vasem stylu.

    OdpovědětVymazat
  17. Ad A. Zeman: Kreutzfeldův životopis na Vrbě:

    http://vrbanet.blogharbor.com/blog/_archives/
    2006/5/5/1935205.html#627000

    (Je to rozdělený, musíš to nalepit za sebou do adresového okénka.)

    OdpovědětVymazat
  18. Proč je pan Juchelka ošklivé kačátko?

    OdpovědětVymazat
  19. Ale není. To by si jen Boutros strašně přál a tak mu mamlas maximus pomáhá vytvářet ten dojem.

    OdpovědětVymazat
  20. No, Aleši, já bych pana Kreutzfelda obhájil jeho vlastními slovy, kterými on hájil pana Wiesenthala: možná to všechno nebylo tak, jak pan Kreutzfeld píše, ale mohlo to tak být. Na nějakých konkrétních faktech nesejde, nejdůležitější je předejít opakování holokaustu.

    OdpovědětVymazat
  21. Protože pan Kreutzfeld je buď recesista nebo osmaosmdesátiletý dement; v obou případech je nutno nebrat tyto jeho poznámky vážně. Jiní, kteří mě tak označují, tuto omluvu nemají...

    OdpovědětVymazat
  22. To víš, že to zkusím, mamlasu, a ne jednou, ještě ale nenastala ta pravá chvíle, ta hodina!

    O tom, co smím nebo nesmím, nerozhoduješ ty a už vůbec ne na tomto webu, žouželko...

    OdpovědětVymazat
  23. Pane marxismus,

    ja jsem starsi clovek a zatim jsem nepochopil, jak se zde maze. Budte vsak ubezpecen, ze az na to prijdu, vase antisemitske prispevky zde svedomite vymazu. Zde z toho nebudete delat Zvedavce, vy jeden plesnivy gojime!.

    OdpovědětVymazat
  24. Jak lze snadno vygooglovat, na kunratickém zámku jsou entomologové se svými exempláři dodnes. Z orthofotomapy je pak patrné, že zámek je v dosti zanedbaném stavu.

    Leona Kreutzfelda bych nepopotahoval za každé slovíčko. Jeho biografické texty jsou, řekněme, volným zpracováním reality. Buďme tolerantní.

    OdpovědětVymazat
  25. A čistě relativně vzato, lépe vyrůstat v Kunraticích, než kdyby se narodil v Úvalech a vlastnil tam sokolovnu... :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Pane Zeman, treba se nekdy dostanu i k tomu abych napsal neco o Haife, nebo jak jsem na Technionu vyucoval Investing. Zatim jsem zde vsak musel se branit antisemitskym utokum, pripadne odpovidat na otazky ohledne sveho zivotopisu, intimniho zivota v Kunraticich, "zahadnych" okolnosti meho studia na univerzite a podobne nesmysly. To tady nikdo jiny nemusi. Takovy background check mi snad nedelali ani kdyz jsem pracoval jako kontraktor pro Mossad.

    OdpovědětVymazat
  27. Ano pane Zeman, budu si toho muset nechat vice pro sebe, vzbudil jsem zde az prilis velkou pozornost.

    V Kunraticich jsem stravil dva roky a opravdu si na zadny zamek nevzpominam. Nebyl by obrazek?

    Co se kontraktu pro Mossad tyce, nepredstavujte si ve sve bujne fantazii, ze jsem honil Eichmanna a predal ho spravedlnosti. Od roku 1957 jsem nemel samopal v ruce. Delal jsem jim inspekci klimatizace v nekolika budovach.

    OdpovědětVymazat
  28. Aha, abych pravdu rekl, na ten zamek si vubec nevzpominam. Podle mapy ale vidim, ze je za kostelem Sv. jakuba, ktery znam velmi dobre a vim presne kde je. Zamku jsem si vsak nikdy nevsiml.

    OdpovědětVymazat
  29. Mimochodem o špionážním využití hmyzu informuje dnešní český tisk.

    Opravdu? Vzhledem k tomu, že většinu novinářských "es" vyučovali angličtině narychlo přeškolení ruštináři, tipnul bych si, že jde o nepochopení anglického termínu "bug".

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>