19. prosince 2008

Chyba v Bloggeru

V poslední době na Bloggeru nefunguje služba Poslední kommentáře, ať již zde na Lucerně wikipedie nebo na Jiném právu. Pokud to Google v dohledné době neopraví, budu to muset vypnout.

Je to obecný problém: 1 a 2. Uvidíme, zda se bude Google namáhat to opravit. Příčina vězí v tom, že Blogger nezvládne zpracovat více než 5000 kommentářů.

Updated.

7 komentářů:

  1. Snad to zprovozní, bylo to docela praktické.

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně mi víc vadí to, že Blogger není plně optimalizován pro Mozillu, což se projevuje třeba nepřesným rozmístěním rámců nebo odlišnými rozměry vloženého obsahu.

    Mimochodem, zkoušel už nějaký ze zdejších Geeků Google Chrome?

    OdpovědětVymazat
  3. Zkoušel jsem a příliš mne nenadchl. Je moc chudý.

    OdpovědětVymazat
  4. Osobně mi víc vadí to, že Blogger není plně optimalizován pro Mozillu, což se projevuje třeba nepřesným rozmístěním rámců nebo odlišnými rozměry vloženého obsahu.

    Zajímavé. Já ho používám z Firefoxu (linuxového) a nevšiml jsem si žádných problémů.

    OdpovědětVymazat
  5. Třeba to bude tím Linuxem. Já jsem nerd, ne geek, takže mám verzi pro Windows.

    Třeba když se podíváte ke mně, tak ten motivový proužek nahoře je v IE obrázkem přesně vyplněn, zatímco ve Firefoxu je při horním okraji tenká černá mezírka.
    Nebo to video s fake trailerem Machete je v IE široké mormálně, ale ve Firefoxu se roztáhlo, takže zasahovalo do pravého sloupce s archivem (to už teď moc vidět není, protože bylo dalšími články posunuto pod ten archiv, takže už ho nepřekrývá).

    OdpovědětVymazat
  6. Šířka videa je feature, nikoli bug. Tlučou se vám dvě explicitní šířky. Když do parametru width u embedded videa napíšete (místo "480") 100% a parametr height zrušíte, vše bude fungovat normálně.

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Pecino, nemohu říci, že bych Vašemu textu zcela porozuměl. Pokusím se řídit Vaší radou, ale stejně mi není jasné, proč se takto tluče nějaký parametr, když jsem tam ten feature zkopíroval z toho okénka v YouTube.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>