19. prosince 2008

The Seekers – A World Of Our Own (1965)


Updated.

11 komentářů:

  1. Musím přiznat, že tento typ hudby ze šedesátejch snesu jen jako doprovod k nějakénu filmu. Horší už může být jen nějaký pošuk s transparentem prozpěvující "Jednou budem dál..."

    OdpovědětVymazat
  2. Mám podobný pocit. Od Seekers je dnes (pro mě) snesitelných jen několik věci, např. The Carnival is Over a Georgy Girl, a ta druhá věc víceméně jen kvůli textu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je zrovna jedna z jejich nejlepších písniček.

    OdpovědětVymazat
  4. "Tohle je zrovna jedna z jejich nejlepších písniček."

    Vy nemáte rád Trpaslíka, tak asi nemůžete znát tu scénu, kdy Rimmer připravený Emocucem o část své osobnosti v brýlích a šortkách vyhrožuje "vskutku brutální letákovou kampaní, alegorickými vozy a akrobaty", načež vyrazí s transparentem a zpívá tu hroznou věc od Peta Seegera. No nic...

    OdpovědětVymazat
  5. GP nemá rád Červeného trpaslíka? To mě překvapuje, tipoval bych, že se mu nebudou líbit sitcomy pro geeky jako IT Crowd, ale Trpaslík je vyložená entry-level záležitost.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem to tu jednou dementoval; nechce se mi to dementovat každých několik měsíců znovu.

    OdpovědětVymazat
  7. Vzhledem k tomu, že jsem se tehdejší diskuse zúčastnil, ale tuto informaci si nezapamatoval, zřejmě budete muset mem, že nesnášíte Trpaslíka, vyvracet znovu a znovu, přičemž nelze vyloučit, že nakonec pro tuto svou vlastnost vstoupíte do dějin…

    Docela mě mrzí, že nejlepší český sitcom všech dob byla Taková normální rodinka, Hospoda zašla na nedostatek invence a pokus napodobit Black Adder vyústil v tu nevýslovnou trapnost s F. R. Čechem a B. Štěpánovou.

    OdpovědětVymazat
  8. To přece není žádné dementování. Nemít něco rád mi přijde stejné jako nenechat se oslovit. Výsledek je stejný - Obludná Neznalost.

    OdpovědětVymazat
  9. Psal jsem tady o sitcomu Comeback a můj post také úplně zapadl. Musím říci, že mé původní nadšení už prakticky úplně vyprchalo. Naproti tomu Theorie velkého třesku si kvalitu pořád drží. Koupila ho Prima, takže brzy bude i v ČR.

    OdpovědětVymazat
  10. Nezapadl, ale už tenkrát jsem Vám psal, že nechápu, co na něm vidíte...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>