29. prosince 2008

Neshoda v redakční politice

Vzhledem k neshodě k redakční politice a četným stížnostem jsem se rozhodl, že budu LW nadále řídit monokraticky. Od této chvíle mohu mazat příspěvky toliko já, takže veškeré přání a stížnosti směřujte pouze na mou hlavu. Snažte se prosím, pokud možno, nepsat konfrontačně, zejména neobviňovat druhé z antisemitismu, obzvláště v případě, že lidi dělíte pouze na Židy a antisemity.

Všem bývalým správcům děkuji za jejich pomoc a doufám, že na LW jako autoři nezanevřou. Psát články mohou bez problémů i nadále.

Updated.

35 komentářů:

  1. Fajn, ale přesto by mne zajímal důvod a osoba, která smazala např. můj komentář. Pan Pecina přeci z LW odešel. Kdo jiný má tady důvod mazat komentáře lidí s kterými "nekamarádí"? Doufám, že komentář vložíte zpět. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Já to nebyl, ačkoli smazání příspěvku plně schvaluji.

    Jeho monokraticky řízený blog se nadále bude muset obejít nejen bez mých příspěvků, ale i bez mých komentářů. Pokud mu nevadí, jak spratkovsky se Michaela chová na jiných místech, nelze reagovat jinak.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě než odejdete pane Pecino, ráda bych věděla o co vám jde?

    "Pokud mu nevadí, jak spratkovsky se Michaela chová na jiných místech, nelze reagovat jinak."

    ... kde? Co konkrétně?

    OdpovědětVymazat
  4. Jak jsem psal jinde, důvod ani osobu neznám. Protože si myslím, že taková situace je pro mne jako zakladatele LW nedůstojná, když LW do značné míry personifikuji ("Petersův blog" apod.), rozhodl jsem se, že to napravím. Pokud s tím Tomáš Pecina nesouhlasí, je mi to líto, ale své rozhodnutí nehodlám měnit. Slepecké holi přeji hodně úspěchů a nadále ji považuji za partnerský blog, na který hodlám rád a často odkazovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu si myslíte, že tu budu diskutovat s člověkem, které o mně napsal tohle?

    Docela by mě zajímalo, jak byste reagoval, kdybych dal na svůj blog odkaz na texty, kde Vás označují něžnými přídomky jako "prasklá prcguma V. Z." nebo IVIM (co to znamená, si už přesně nepamatuji, ale lichotivé označení to není). A přitom bych chtěl, abyste s autory těchto textů na mém blogu diskutoval. Anebo kdybych nechal na Iuridictu ty vandalské editace a nedovolil vám je smazat.

    Vy děláte vůči mně přesně to samé.

    OdpovědětVymazat
  6. Já chápu, že Vás Michaela na Sprše i jinde sprostě urážela a že s ní proto diskutovat nechcete. Nicméně, je to živý člověk, takže si to můžete vyjasnit, pokud chcete (a já chápu, že nechcete). Rozdíl oproti trollům z té žumpy, kterou citujete a která zkrachovala, je v tom, že o těch trollech jsme nevěděli nic, dokud jste neodhalil identitu toho hlavního. S trolly se diskutovat nedá.

    Michaela na ZMP v zásadě diskutuje slušně. Je pravda, že na Sprše ne, ale na takové její texty jsem odkaz nedával. Dal jsem odkaz na p. Zemana, který s těmito animositami nesouvisí.

    Proto si myslím, že je zde rozdíl.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě něco: Michaela pro mne hodně udělala (více než většina lidí, co znám), a proto jí budu nadosmrti vděčný, včetně tolerance k tomu, kdy se nechová právě nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem rád, že se to vyřešilo smírem :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Rozdíl mezi tím, když mě Michaela nazve "tou nejsprostší sviní" a když Peterse nazvou na zmpfree "nepodařeným potratem", je toliko v osobě nazvaného. Očekával bych mnohem vyšší míru férovosti.

    Velmi dobře za těch cca 10 let, co se známe, víte, že toleruji odlišné názory, nikoli sprostotu a hulvátství, kterým Vy nyní dáváte prostor.

    OdpovědětVymazat
  10. Musím říci, že již tuto debatu nepovažuji za produktivní. Michaela, zde, tj. na LW, "tou nejsprostší sviní" ani "nepodařeným potratem" nikoho nenazvala. Pokud tak učiní, tak takový text vymažu.

    Co se týká jiných serverů, na ně nemám jurisdikci, stejně jako wikipedisté nemají jurisdikci mimo původní wikipedii.

    OdpovědětVymazat
  11. Cennou tato debata nikdy být nezačala. Michaelin text někdo, podle mne nejspíš Vodník, vymazal, čímž dal najevo, jak by měl slušný člověk zacházet s někým, kdo se v diskusi chová mnou odkázaným způsobem. Tleskám a schvaluji to. Vy naopak chcete těmto hulvátům dávat prostor a jste přesvědčen, že ti, které sprostě urážejí, s nimi místo odplivnutí si budou debatovat. Nebudou.

    OdpovědětVymazat
  12. Nemyslím, že budou debatovat. Michaela si však výslovně přála zde svůj text mít, čemuž jsem po úpravách vyhověl.

    OdpovědětVymazat
  13. Já si zase explicitně přeji, spolu s Vodníkem a Alexem Juchelkou, aby zde žádné texty těch dvou hulvátů nebyly. Čemuž jste nevyhověl a v podstatě tak určil budoucí charakter zdejších diskusí.

    OdpovědětVymazat
  14. Víte pane Pecino, vy máte tu výhodu, že jsem o vás napsala jeden text na Sprchu, který rychle vyhledáte, protože Sprcha je boží a lze tam cokoliv dohledat. Také jsem napsala jeden podobný text na zmp free, poprvé a naposledy. Škoda, ale, že si "nevzpomínáte", že to byla reakce na vaše neustálé výpady proti mne zde, hanlivé označení, urážky (myslíte si, že vyjádření ve smyslu jako cca lidský odpad, hnůj, který je třeba vyeliminovat.. apod jsou adekvátní napsat člověku, který se vás PŘEDTÍM ANI SLOVEM NEDOTKL? Křivě jste mne obvinil z autorství věcí které někdo psal na zmp free a ani jste se neomluvil za to, když jsem vám jasně napsala, že jsem to nebyla (napsala jsem tam jednou, dlouho poté a ze zoufalství nad vašimi neustálými výpady. Musím říct, že mne poměrně mrzí, že si ani pan Peters není schopen zapamatovat kdo komu tady vlastně začal nadávat a nadával. Ale chápu, má svých starostí dost a nás dva řešit nemusí, ale jeho "Já chápu, že Vás Michaela na Sprše i jinde sprostě urážela a že s ní proto diskutovat nechcete." považuju za podraz.
    Já si panové asi dám tu práci a zmapuju historii vašeho hulvátského chování, i když to půjde těžko, protože nelze vyhledávat a většinu mých komentářů zde jste autokraticky vymazal a nemohu tak poskytnou reálný obraz vývoje událostí.
    Do teď si vzpomínám na ten pocit nespravedlnosti, kdy jsem sem někdy v létě něco napsala, chystala se s vámi pustit do přátelské diskuse (dokonce zcela souhlasně)a z obrazovky na mne cenil zuby váš nesmyslný útok, pro nic za nic, jen tak. Od té doby pořád. Nezlobte se ale takhle jednat jednat s lidmi si fakt nemůžete dovolit. Neustále mne, nebo mému manželovi vkládáte do klávesnice vyjádření ze zmp free, nebo odkud, které ani jeden z nás nenapsal a štvete nás jak lovnou zvěř. MM je nad věcí, kontroverzní příspěvky patří k jeho stylu, ale nikdy nenapsal " "prasklá prcguma V. Z." nebo IVIM " a podobné věci. A i kdyby, není to důvod, abyste pronásledoval i mne, to si laskavě uvědomte. Pokud máte nějaké vychovatelské a diktátorské nenaplňěné potřeby, staňte se třeba bachařem, internet tam budete mít taky.

    OdpovědětVymazat
  15. Ještě ad Guy Peters. Děkuji Vám za rozhodnutí v té věci a že jste se za mne postavil. Vaše vyjádření, že jsem pro vás hodně udělala dokonce "(více než většina lidí, co znám)" mne skoro vhání slzy do očí. To jistě je přehnané, ale neříkám, že mne to netěší. Mrzí mne, jakým tlakům ohledně rozhodnutí v redakční politice jste teď vystaven a doufám, že se vše brzo urovná. Ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat
  16. Michelo, domnívám se, že jste sprosté útoky vůči Tomáši Pecinovi začala Vy. Tomáš Pecina se může mýlit (nikdo z nás není neomylný), to však není důvod nebo ospravedlnění vulgarit na jeho adresu. Proti nepravdivým výrokům je samozřejmě možné se ohradit, ale vulgárně komolit příjmení nikoliv. To, že Váš příspěvek na Sprše i na žumpě obsahoval vulgarity, je ničím neodiskutovatelný fakt.

    Nicméně nehodlám tento spor pískat a pracně rozplétat, kdo jej začal. Dne 29. prosince 2008 jsem nastolil nový model, tak se mu laskavě všichni přizpůsobte. LW není místo pro řešení starých bolístek. Upozorňuji předem, že reminiscence starých sporů zde není vítaná. Dne 25. října 2008 jsem vyhlásil generální amnestii, což se osvědčuje, takže vůči těm, kdo jí budou chtít mařit, zakročím.

    Neexistuje nárok na LW něco psát: Je zde publikováno pouze to, proti čemuž nemám hned nebo později námitek.

    OdpovědětVymazat
  17. OK, díky za uznání. Prosím, abyste mi ulehčila mou nelehkou situaci, kdy si mám vybrat mezi Vámi a Tomášem Pecinou, zapomněla na staré křivdy a začala diskutovat s čistým stolem. Ještě jednou děkuji.

    OdpovědětVymazat
  18. No, já věřím, že se domníváte, že jsem to začala já, jinak, byste to Pecinovi doufám nenapsal. Ale nebylo to tak. Pomozte mi prosím případně s hledáním začátku toho konfliktu, vy v tom umíte chodit. nebo mi poraďte nějaké vodítko ... měsíc?
    Problém je, že možná to začalo tak, že Pecina mne začal mazat běžné komentáře a označil za trolla, kterého chce vyeliminovat a to mne naštvalo. Nevím, pamatuju si hlavně to, že jeho útok (a´t už slovní, či vymazání neutrálního komentu) přišel zcela neočekávaně Rozhodně jsem sem nezačala psát s útokem proti Pecinovi (ani vymazané komentáře to neobsahují, ty se ale někde ukládají ne?)a na úrovni, jak se snaží Pecina manipulativně dokazovat.

    OdpovědětVymazat
  19. Aha, nevšimla jsem si, že nechcete hledat nitky, chápu. Tak já si nějak poradím.
    Pak ale buďte alespoň neutrální a nevyzdvihujte pořád moji vulgraritu, která je reakcí na vulgární útoky Peciny, kdy hází všechny zloby vyjádřené proti vám a jemu na zmp free do jednoho pytle s cedulkou Michaela. Snad po mne proboha nechcete, abych na jeho vulgarity mlčela a nechala si to líbit. Znáte mne. Oko za oko, zub zub, jiná už nebudu.

    OdpovědětVymazat
  20. Uvědom si Pecino, že M. má k tvé smůle pravdu, že tys to byl , kdy v létě BEZDUVODNĚ začal s tím "eliminováním lidského odpadu". Kausalita dalšího známého vývoje je jasná. Ten příspěvek na Sprše laskavě nevytrhuj ze souvislosti z řady urážek a bezdůvodných útoků z tvé strany.
    Že svou prvotní vinu nevidíš je typické pro takové případy a diskvalifikuje tě navždy z jakékoli debaty.
    Že žárlivě kecáš p. píítrsovi do toho, jak má nakládat s příspěvky, které jsou bezproblémové a navíc se tě ani netýkají,/ protože na tvé názory nemáme prostě zapotřebí odpovídat/ je vlastně neuvěřitelně drzé a p. píítrsem zde konservované jen díky jeho zálibám v "funambulesque".
    Ale že nám podsouváš výroky, které jsme nepronesli,je podraz a znamená, že se dostáváš do problémů.....

    OdpovědětVymazat
  21. Moc nerozumím, jak může to, že jsem smazal Michaele několik příspěvků, ztížit její hledání mých urážek na její adresu. To bych očekával snad v případě, že bych vymazal své vlastní komentáře, ne její.

    Poslední anonymní text zde doufám zůstane, jako demonstrace toho, kam se v důsledku "amnestování trollů" zdejší debata posouvá.

    Můj tvrdší postup proti trollům byl důsledkem udání, které Michaela neučinila, pouze podpořila. Za tímto postupem si stojím, rozhodně nepřinesl nějaké poškození zdejší diskuse, spíš naopak.

    OdpovědětVymazat
  22. jo a ještě něco , Pecino, jistě si uvědomuješ, že se veřejně navážíš ca půl roku zcela sprostě a zbytečně do mojí manželky!
    Mysli si ve své asociálnosti, že trpím stihomamem, ale prostě to tak vidím. A nejen já , ale všichni tady.Máš holt pech.

    Měl jsem to řešit už v létě a jsem idiot,že jsem to neřešil. Michaele prostě nejde jen tak bez příčiny říkat, že je hnůj a ksindl atd, jaks začal tehdy.
    Prostě, Pecino,ne.

    Myslím, že bys měl poznat, že urážet mou manželku bylo od tebe dost sebedestruktivní chování. Jsem taková staromódní konserva, víme, pane Pecina?

    Ale nejprve ti dobře radím ,aby ses raději do konce tohoto roku Michaele omluvil. Za ten původní nevyprovokovaný příspěvek o ksindlu či hnoji a za apriorní mazání jejích nezávadných textů.

    Uvidíme , jestli se k tomu postavíš jako chlap.

    Počkám s dalším komunikováním po týhle linii, až jak si s tím poradíš....

    Nebudu nyní psát dál, aby ses nedostal pod tlak a mohl se rozhodnout k omluvě a zachovat si tvář.....

    OdpovědětVymazat
  23. každej až na pecinu , pochopí, že oba příspěvky jsem psal já MM

    OdpovědětVymazat
  24. "Moc nerozumím, jak může to, že jsem smazal Michaele několik příspěvků, ztížit její hledání mých urážek na její adresu."

    Ne, to neztíží, ale ztíží to pochopit celou kontinuitu tohoto smutného příběhu. Mažete mi tedy komentáře za to, že jsem podpořila nějaké udání? Proboha co máte na mysli, snad ne tu kauzu Vodník, o jejímž skutečném průběhu nemůžete mít ani páru, protože jak jste sám napsal Sprchu už několik let nečtete? JAk byste se jinak objektivně dozvěděl jak to doopravdy bylo? Víte vůbec co je to "udání"?

    OdpovědětVymazat
  25. Měl jsem na mysli nikoli udání Vodníka (o tom nic nevím), ale udání GP u jeho zaměstnavatele, jehož původcem, pokud vím, byl Maule, a které jeho spřátelení trollové podpořili.

    Věřím, že GP své rozhodnutí ještě bude revidovat. Zajímají mne názory Vodníka (s nimiž jsem často nesouhlasil), zajímají mne názory A. Juchelky (s nimiž jsem nesouhlasil většinou), nezajímají mě osobní útoky MM&M na kohokoliv (a to přesto, že s názory Michaely velmi často souhlasím). První tu už není, protože je tu druhé.

    Omluva nepřichází v úvahu, není za co.

    OdpovědětVymazat
  26. Mé poslední vyjádření k celé cause: Chybu vidím na obou stranách. Tomáš Pecina má nevhodný paušální přístup: "Jednou troll, navždy troll" (což je mi cizí), Michaela má zase nepřiměřenou obranu, čímž se celý konflikt eskaluje (což chápu, protože se chovám bohužel stejně).

    Jako řešení vidím zapomenout na staré křivdy, protože se pravdy stejně nedobereme (na počátku jistě bylo jakési nepochopení, které nyní přerostlo v tento obludný konflikt). Magnovi bych doporučoval, aby
    1. přestal mluvit v množném čísle a
    2. své příspěvky podepisoval, jako to již činí Michaela.

    OdpovědětVymazat
  27. ad Tomáš Pecina. Udání mé osoby bylo svinstvo, ale nechme už tu starou záležitost spát.

    Vodník má podle mne jiné zájmy a starosti (reálný život), takže na virtuální svět kašle. Vůbec se mu nedivím.

    Co se týká AJ, doporučuji Vrbu. Je to koneckonců jeho blog.

    OdpovědětVymazat
  28. Urážky a výhružky sem nepatří, Magne. Proto jsem Váš post smazal, včetně nezávadné reakce na něj.

    OdpovědětVymazat
  29. Mám opravdu "jiné starosti" a tak jen velmi krátce:

    Schvaluji Petersovi, že se rozhodl pro monarchii. Je to IMHO nejlepší způsob řízení. Nesouhlasím ovšem zásadně s jeho úmysly ohledně trollů, kde jsem zcela na straně Tomáše Peciny: totální genocida jako jediná smysluplná politika. Tohle je ovšem Petersův blog a neměl by si do toho nechat kecat ani ode mě, ani od trollů ani od TP. Neohlašuji žádný odchod, myslím, že tu budu přispívat i nadále, ale nebuďtež překvapeni, bude-li to řídčeji než doposud, neboť o diskusi s trolly zájem nemám.

    Ani já jsem nesmazal Michaelin příspěvek. Ovšem pouze proto, že od určité doby zde nemažu nic, neboť jsem to soukromně (zcela dobrovolně) slíbil Petersovi. Jinak by zde dnes nebyl jediný příspěvek manželů MMM.

    PF 2009!!

    OdpovědětVymazat
  30. Doufám, že jde o starosti příjemné, Vodníku, a přeji v novém roce všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  31. Ty nejpříjemnější!!

    Nápodobně!

    OdpovědětVymazat
  32. Díky. Taky všem posílám PF 2009.

    OdpovědětVymazat
  33. Urážky a výhružky sem nepatří, Magne. Proto jsem Váš post smazal, včetně nezávadné reakce na něj.

    Jsem ochoten uznat, že můj přístup "jednou troll, navždy troll", je chybný, avšak ve světle toho, co zde MM demonstroval, to půjde celkem ztěžka.

    OdpovědětVymazat
  34. A ještě bych prosil:

    3. netykal lidem, kteří o to nestojí. Docela mne překvapuje, že monokrat Peters takové texty nemaže, ačkoli to není projev o nic menšího hulvátství, než jakému dávají tito dva Peterstovi přátelé průchod na jiných místech internetu.

    OdpovědětVymazat
  35. OK, to je pravda. Takové příspěvky také budu mazat.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>