8. srpna 2006

Sedm faktů, které trollové zamlčují

Panečku! To už je dlouho, co jsem psal něco na téma „Sprcha & já“. Nějaké vědecké studie s prof. von Schimmelmanem, týkající se chování Jahuů ve virtuálním biotopu, jsou odtažité referáty, nikoli bezprostřední pojednání. Protože tento blog je „Blog o Wiki“ a zároveň „Blog o Sprše“, rozhodl jsem se právě zde jednou provždy skoncovat s výplody nejmenovaných mrchařských trollů na téma „Vodníkovy odchody“. Trollové na ně pravidelně poukazují jako na důkaz mé nedostatečné integrity a nedodržení předsevzetí na Sprchu „nechodit“. Podívejme se tedy na věc zblízka.

Na Mikuláše 2004 jsem napsal svůj poslední příspěvek do regulérních diskusí na Sprše (kontrola zde). Poté jsem přestal diskutovat, aniž bych cokoli komukoli vysvětloval nebo „práskal dveřmi“. Ne každý si mého odchodu všiml. Toto je první fakt, který trollové zamlčují. Přešel jsem i spekulace Postavy do jazzu a ozval jsem se až na perfidní pomluvy, které JN vznesl na adresu Peterse, deníkovým záznamem. V něm a v komentáři pod ním jsem uvedl teprve ex post – a to je druhý fakt, který trollové zamlčují – že odcházím – výslovně! – z DISKUSÍ, nikoli na věky věkův ze Sprchy jako takové. Na rozdíl od Peterse jsem si nikdy nepředsevzal nečíst Sprchu. Od tohoto momentu jsem už do regulérní diskuse na nějaké téma (kromě týkajícího se Sprchy samotné, viz dále) nevstoupil.

Trollové dodnes ejakulují nad faktem, že jsem měsíc po svém komentáři postoval další deníkový záznam, víceméně pro Tomáše, ale i jako eventuální materiál k diskusi, do níž jsem ovšem sám vstoupit nehodlal, jak jsem výslovně uvedl. I toto mé (v podstatě konsistentní) rozhodnutí vyvolalo bouři odporu a nařčení v řadách „otevřených diskutérů“. Velikonoční pozdrav několika zbylým přátelům (a jako reakce na gratulace křesťana Karla Sýkory Mrchařům k Pesachu) nevyvolal větší rozruch. Do diskusí jsem nevstoupil, postování článků či deníků nikdy předem nevyloučil, takže mé konsistentní vystupování je třetí fakt, který trollové zamlčují.

Počátkem června se náhle na Sprše odehrály „škatulata hejbejte se“: odešel vyamokovaný Boutros a objevil se mezitím zmizivší Jan Klabačka, Guy Peters a dokonce Alex Juchelka. Debaty se stočily na fungování Sprchy samotné a vzhledem k účasti lidí, které jsem považoval za plodné diskutéry, a absenci jednoho z nejhorších trollů jsem se rozhodl vrátit se do diskuse o známkování, s jakousi nadějí na možnou zmenu poměrů. Vrátil jsem se jako skutečně do tohoto okamžiku PASSIVNÍ ČTENÁŘ (jak správně připomněl troll), nicméně jsem záhy zjistil, že zde skutečně nemám co pohledávat (jak opět správně připomněl troll) a ještě toho večera (resp. v 1:01 v noci) debaty zanechal. Přesně tak, jak jsem přislíbil, což opět nezapomene vyzdvihnout troll. Trollové z tohoto mého jednodenního vstupu do debaty o dalším fungování Sprchy mají dodnes Vánoce.

Čtvrtý fakt, který trollové zamlčují, je to, že jsem se do této diskuse vrátil na jejich škemrání, jak by řekl Peters, resp. na mailové prosby Elvise a trolla Maxe. Patrně považovali mou přítomnost v diskusi o dalším osudu Sprchy (jiných jsem se od 6. prosince 2004 nezúčastnil) za podnětnou, když mě k ní soukromými maily vyzývali. Tuto skutečnost jsem jim ostatně sám připomněl; v diskusi jsem tentokrát setrval 4 dny. Avízoval jsem sám, že pokud se nic nevyřeší, opět zmizím (což opět správně připomněl troll). Co už trollové nepřipomínají – a to je pátý fakt, který trollové zamlčují – je to, že 21.6.2005 byl můj skutečně poslední den v této debatě (ač na to troll správně byť posměšně upozornil) (kontrola zde). Rovněž tento můj vyprošený návrat do debaty o známkování je dodnes trollům zdrojem nekontrolovatelného vzrušení a neutuchající slasti.

Trollové zapomněli na jediný můj potomní příspěvek na Sprchu – a to je ta výjimka, která potvrzuje pravidlo – kdy jsem okomentoval zbytečnou starost trollů o nově vzniklou Vrbu. Že vám není hanba, trollové! Vodník oproti svým předsevzetím bezcharakterně přispěl na Sprchu a vám to uniklo! Sice s nikým nediskutoval, ale přeci! Tsk, tsk, tsk...

Zbytek příběhu je už známá, krátká a smutná historie. Uvedl jsem vydání knížky, Boutros a další začali vzteky zveřejňovat mou identitu (možná by trollové měli započítat i ty dva poslední komentáře 1 a 2, kterými jsem se proti tomu ohradil!) a když Sanhedrin nezasáhl, oznámil jsem svůj definitivní odchod (jak správně připomněl troll), který jsem dodržel - a to je šestý fakt, který trollové zamlčují.

Prokopovy starosti o mou osobu mě nutí ještě k upozornění, že jsem se nezavázal skončit s internetem jako takovým, nýbrž své příspěvky (najmě na Psu) omezit a změnit jejich tón. Prokop nebo jiný troll se může pokusit sestavit statistiku mého přispívání na různá fóra před prázdninami a po nich, aby se ukázalo, nakolik se mi to podařilo. Zatím je to první troll, který mi vyčítá nedodržení toho, co jsem si nepředsevzal, čímž formuje do budoucna sedmý fakt, který trollové zamlčují. Od této chvíle je tedy mohu odkázat sem.

18 komentářů:

  1. Jistěže, stará píseň: všechno je špatně, je to úplně jinak (a výjimky existují na obou stranách), jak to ale je, to už se čtenář nedozví. Hastroš je oslněn schopností psát, ale výsledek je bludný (v čem?), zde mu budou soudruzi (sic!) tleskat.

    Škoda, že tu není J.A.Ronovský, možná bychom se dozvěděli, že mi uťali podporu a že mám děti narkomany...

    OdpovědětVymazat
  2. "J.A.Ronovsky? What the fuck are U talking about, fool??? "
    Chápající jedinci tomu rozumí...

    OdpovědětVymazat
  3. Správný postřeh, Neználku: to je svého druhu protokol. Trollové své pomluvy zpravidla nedokazují, ač pak nestydatě breptají, že "co je spatne, bylo jiz vysvetleno nescetnekrat" (nebylo; nikdy) a Maxův manipulativní a opětkovaný komentář ze Sprchy jsem v "protokolu" uvedl na pravou míru.

    OdpovědětVymazat
  4. Z nedávné doby si pamatujeme dokonce napadání a hanobení nejbližších příbuzných, vy svatoušku.

    Nemám pochybností, že na Sprše se diskutovalo do hrdel a statků...

    OdpovědětVymazat
  5. Ad JK: sorry, Honzo, ale já to tak nevnímám. Pro mě skutečně diskuse na Sprše skončily v r.2004 a o rok později Skončila Sprcha vůbec. Těch pár dní debat o Sprše vidím celkově jako výjimku z "normálního" stavu.

    OdpovědětVymazat
  6. No mně šlo na prvním místě o to jednou a provždy vnést pořádek do mrchařských pomluv, postavených na základní lži "Vodník oznámil, že ze Sprchy odchází a stejně se tam pořád vracel". V tomto článku je to pěkně sesumírováno, jak to doopravdy bylo, i s odkazy, a pokud na to někdy v budoucnu přijde řeč, mohu na něj odkázat. Nadále se bránit? Hm, mám jinou zábavu...

    Jistě, člověka, který se bude hádat o tom, že A.Zeman s Mamlasem nepoužívají běžně němčinu, se světu doposud nepodařilo přivěst k prohlédnutí závažnějších omylů(jmenujme např. podporu tzv. "mezinárodního společenství" muslimským teroristům a nacionalistickým separatistům na Balkáně), pro tyto trolly ale můj článek není, těm, obávám se, není pomoci...:-(

    Ako to zvonku vyzerá, to pojebal čert...

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě ad JK: zde máš například krásný příklad trolla, který ani neumí číst, protože se podivuje nad tím, co jsem vysvětlil už v prvním odstavci svého "protokolu".

    Ono se ani nejedná o obranu na nějakou challenge - vzhledem k takřka trvalé palbě trollů na mou osobu bych jako odpověď na challenge musel považovat každý svůj příspěvek. Tenhle článek je tak trochu resonancí jednak maxových posměšků pod posledním neckerovým článkem na Vrbě, druhak oněch Prokopových starostí - ten už teď víceméně prohlašuje, že jsem oznámil, že končím s internetem. S těmito šašky není a nebude nikdy žádná domluva možná.

    Nakonec tedy můžeš považovat tento článek naopak za challenge trollům - ne v tom smyslu, že bych je chtěl provokovat, ale že jejich povykování je nevyhnutelný důsledek tohoto mého zaprotokolování celé situace.

    OdpovědětVymazat
  8. Trollové si svá lživá obvinění vycucají s prstu a byv vyzváni, aby předložili důkazy, v tichosti se ztratí. Já teď kdykoli napíšu na takové pomluvy, že je to sprostá lež a dám odkaz sem. Pochopitelně, že zlovolní lháři na to dbát nebudou, opět - pro ně to určeno není.

    "No tak ho ignoruj. :-))"
    No vždyť se s ním nebavím. On se sem jen přiharcoval v pravý čas, aby nám demonstroval nezávislost trollů na realitě.

    OdpovědětVymazat
  9. Ad JK: už si připadám jak na Sprše - jsaem vytvořil??? Může snad být něco dokonalejší ukázkou ryzí zlomyslnosti od reality odtrženého trolla než když sem zkopíruje svůj trollovací komentář, na který je v článku samotném šestkrát (!!!) odkázáno?

    OdpovědětVymazat
  10. No já s těmito trolly už - kromě naprostých výjimek - nekomunikuji. Přesto se s železnou pravidelností objevují na různých fórech pomluvy a lži na mou adresu. I na ty jsem víceméně přestal reagovat, i když se občas zeptám Andy (protože mě to opravdu zajímá) PROČ zase lže? (odpověď, pravda, nedostanu)

    Teď jsem se prostě rozhodl jednou pro vždy sesumarisovat argumenty o mých "ohlášených odchodech ze Sprchy". Když si někdo nebude na ty odkazy chtít kliknout, je to jeho věc, ale diskvalifikuje se pak k jakékoli seriosní diskusi a budu ho na to téma víceméně ignorovat jako trolly.

    Moje postavení na internetu je takové, že abych přestal "vytvářet trollům platformu", musel bych přestat diskutovat úplně. Je dost možné, že i k tomu jednoho dne dojde, zatím ne.

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě k JK: svým způsobem to můžeš brát tak, že jsem si tímto článkem vytvořil možnost neztrácet zbytečně s trolly na téma mých "ohlášených odchodů ze Sprchy" už ani slovo. Ne kvůli trollům samotným, těm o pravdu nejde, ale kvůli evt. třetí straně, která s touto manipulací o mé osobě bude konfrontována.

    OdpovědětVymazat
  12. Maxi, já vím, že všichni na Sprše máte potíže s češtinou, takže netušíte, co znamená slovo předsevzetí. Tady to však víme, takže Vaše lži o tom, že jsem prohlásil, že Sprchu nečtu, neuspějí. Jděte obtěžovat jinam, třeba na Vaše pískoviště. Tam ty Vaše bábovičky ještě žerou.

    V životě bych si nepomyslil, že přes usilovné upachtěné kompensace mé známky budou Sprchaře totálně rozrušovat. Jednu dobu se dokonce nebavili o ničem jiném. :-) Je to známka toho, že jsem jim uhodil do bebíčka. Měl byste jim to, Maxi, pofoukat. Jste už hodně velký hoch, hotový Rambo.

    OdpovědětVymazat
  13. Ad JK:

    "Fakt si myslíš, že někdo, kdo má na Internetu zájem o seriosní diskuse, se do tohoto vašeho dokazovacího bludného kruhu zapojí?"
    To ne. Ale když budeš o někom na netu opakovaně číst, že je to lhář , zloděj nebo idiot, i když ho nebudeš vůbec znát, zaujmeš dost pravděpodobně poněkud negativní "výchozí bod". Můžeš a nemusíš, mnohdy to je mimo Tvou vůli. Člověk má nejen právo, ale i povinnost - chce-li, aby byl v debatách brán seriosně - ohradit se proti lžím. Do jisté míry! Nelze trollům odpovídat na všechny jejich ejakuláty. Podívej se, jak se snaží jen tady.

    "Ty si fakt myslíš, že to nějakou třetí stranu zajímá? To, jestli ses na Sprchu vrátil (nebo vlastně nevrátil)?"
    To třeba ne. Ale třetí strana nabyde dojmu, že má co do činění s někým, kdo neplní svá předsevzetí, přinejmenším. Jistěže vzniku takových předsudků nemohu úplně zabránit, nicméně viz výše, do jisté míry se o to pokusit musím.

    "Jinak, za sebe musím říci, že pokud by třetí strana stavěla svůj úsudek o mé osobě na podobné prkotině, asi by mi nestála za jakoukoliv snahu (o dokazování, o cokoliv). "
    V tom můžeš mít pravdu, ale ne vždy.

    Znovu: Myslím si, že toto sesumírování argumentů mi uštřilo do budoucna práci, přestože trollové všechny své lži pod tím do únavy opakují. Pokud se ukáže, že ne, tak Ti dám za pravdu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ad JK:

    "Taky se Ti může stát, že nebudeš dělat nic jiného. "
    Nemyslím. To už by se mi to bylo asi muselo stát.

    "Pokud má všech pět pohromadě, nenabyde. Nebo si myslíš, že jakýkoliv soudný člověk bude brát vážně negativní hodnocením lidí diskutujícími v těchto diskusích? "
    To se Ti bezděky může stát. A ne-li Tobě, analytikovi, tak někomu přímočařejšímu (byť ne nutně hloupějšímu).

    "Jak tak nad tím přemýšlím, vede se tu válka prostřednictvím proxy argumentů. Skutečným důvodem je docela obyčejná nesnášenlivost. "
    U trollů mám tentýž pocit, jen bych slovo "proxy" nahradil slovem "pseudo".

    "Hlavním motivem je snaha dokázat, že je druhý naprostý blbec, dát mu to sežrat. "
    Co je snahou trollů, to se zeptej jich, ale tato eventualita se mi jeví velmi pravděpodobnou. Mým hlavním motivem je dokázat, že trollové zlovolně manipulují fakty, lžou a zkreslují s úmyslem mě dehonestisovat. Ne trollům samotným, ti to sami moc dobře vědí...

    OdpovědětVymazat
  15. "Když jsi napaden, máš pocit, že se musíš bránit děj se co děj, aniž bys uvážil, jestli to má vůbec smysl."
    Ano, to se Ti odtamtud zda. Jsem napadan permanentne (zejmena na Psu) a okamzite agresivni protireakce jsem si vyzkousel take. Takze ani tentokrat se "nebranim", vlastne - budes-li trollem - muzes tenhle clanek brat jako utok a "opetovne rozdmychavani vasni". Jak jsem napsal, je to jista potreba sesumirovat a tim ukoncit argumentaci na tema mych "odchodu ze Sprchy"; jisty podnet k tomu daly Prokopovy zminene spekulace, zarodek dalsich lzi, je to tedy take trochu prevence.

    "Tak nějak se nemáte rádi."
    To je pravda. Myslim, ze nikdo, kdo je "ve vobraze", se mi nemuze divit...

    "...nemusel bys ve stejném příspěvku dokazovat, jak jsou ostatní vlastně úplně blbí."
    Blbi ne. Ale zli, zlomyslni, manipulativni a prolhani - o tom ten clanek preci je! Kde v clanku "dokazuju, jak jsou blbi"?

    OdpovědětVymazat
  16. Ad JK: mám tu návštěvu, které se hodlám věnovat, takže už to zkrátím.

    O napadání na Psu jsem mluvil v reakci na Tvou doměnku, že "se mi to už stalo" (tj. že mi nezbývá než se hádat, když reaguju na všechny útoky, protože tam reaguju sporadicky).

    Není nikoho povinnost být ve vobraze, ale pak se nemůže k problému vyjadřovat. Pokud bude chtít k tomu něco říct - něco jiného než trollovací pomluvy - bude si to muset nastudovat... Ale souhlasím s tebou v tom, že těch lidí, eufemisticky řečeno, nebude mnoho.

    Tomu odstavci o proxy argumentech moc nerozumím.

    "Proč si třeba nedáš na rok voraz od všech Internetových diskusí? V zájmu získání nadhledu nad situací."
    Třeba dám, někdy, i na dýl. Ale ne kvůli trollům, nýbrž až bude já sám chtít.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>